2017年1月13日星期五

2017年1月13號 今日恆指pe大约11.3倍 股息率大概3.6   與其揸大量現金  日日去等(黑燒鵝 )等世界末日 希望快D大冧市去執死雞  時間耐咗人都會變得心理唔平衡  屬於強求嘅一種  倒不如實實在在 於现水平建倉  隨遇而安 分享高股息低估值嘅樂趣  又或者每日都非常留意一啲主流傳媒 怕會睇漏一字半行 大圍行就行走就走  並無建立自己一套價值觀  怕悶   怕輸  怕蝕底  怕冇話題  怕比人笑   又假如做買賣嘅原因係出於想獲利嘅話   似乎不對  獲利係果並唔係因

7 則留言:

  1. 迪兄,你話中晒我呀!哈哈,好彩我站時還無心理不平行的跡像。不過我最多看多半年,看狂人總統是否真狂,就會放膽些投資.

    回覆刪除
  2. 我短炒是當遊戲,如打麻雀/助大D般而矣.不是看作投資。
    我心中的長線投資,必要是入價低的,若入貨價高,我就無心機長楂.

    回覆刪除
  3. 我賺錢率最高的港鐵,持貨17年,賺錢最多的九巴,持貨四年多,現手上的太B是09買的,所以我都明白賺厚利要長線的道理架。

    回覆刪除
  4. 迪兄,我待明解美新總統是否真狂,就會放膽些投資啦!我想最多觀看多几個月。

    回覆刪除
  5. Billy兄 你需持貨少 但並冇迷失方向 我只係食午飯嘅時候聽到人哋七嘴八舌講股票 所以就想寫幾句說話出嚟做個記錄。
    如有雷同實屬巧合 ~ 嘻嘻…

    回覆刪除
  6. 迪兄,我真的有點擔心那個狂人,他所委
    任的部長大都是反華的,我怕他是真的想找祖國麻煩!

    回覆刪除
  7. 我鄉下仔住石屋 食肉粟 成副身家得籮穀 怕佢吾來
    怕佢無呢個本事 咬人的狗吾吠

    回覆刪除