2017年11月17日星期五

要錢定要貨❔

新屋裝修半個月冇咩理個市  今日有空留意下 發覺除恆生指數外大部分公司股價都下跌  包括本倉組合亦無例外

但都係正路嘅  上半年升得多下半年回吐下 無需任何原因  亦都冇成交配合  組合中佔比例最大嘅 (大象  復星  信達) 回套比較少  反而( 兗州煤 太航) 稍為多啲    呀!又吾記得咗龍記  哈…、

環球經濟繼續復甦當中  其中歐洲 美美 中國內地亦穩中向上   因為經濟漸漸向好關係 明年大宗商品或會借勢發力突破   因而令到環球通脹更上一層樓  (美美 )會有更大嘅加息藉口   對包括(大象  太航   復星   信達) 都屬利好  

要錢定要貨?  除非我發現環球經濟有走下坡嘅苗頭   否則我仍然 ~ 要貨

5 則留言:

  1. 通常都答,兩樣都要,哈哈
    龍記呢幾日都跌左d
    唔係當炒股,其它股好似一潭死水咁,成交又少,完全唔似牛3,我個d股,唔係有業績,盈喜,都會慢慢被陰乾咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果我唔係要裝修新屋唔得閒 可能已經減持咗部分組合 近排朝朝七點半到新屋 一路做到下晝五點幾 但我相信明年組合會再創新高 就算以今日恆指二萬九千點計 亦都係跑輸比其他環球指數 民不畏死奈何以死懼之

      刪除
  2. 大市獨700貼著大市升..今年既市真係難令散戶賺大錢.

    回覆刪除
  3. 堅持持貨心態係最難的一環......

    回覆刪除