2018年10月16日星期二

轉强積金 啦!

18年10月16日強積金全數轉回
100%恆生指數

10月16日恒指收 25500

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 剛拆倉之後就出咗個(轉數快)啦!😭
      內房股已經追踪多年 希望能於跌市中抓緊 保守強積金九個月增加20%購買力 而組合今年又剛剛縮水20% 真巧合

      刪除
  2. 師兄,現在會否擔心情況繼續壞事下去。大陸樓市現在已許多賣不出去。萬科今年主題是活下去。如大陸房地産出事,以日本,美國之前的情況看,是否中國會衰退幾十年?不知香港股市會否更壞下去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大間嘅內房股基本上每個月都有銷售數據透明度已經相當高 內房去庫存今年亦基本完成 龍頭內房地價非常便宜恒大土地儲備足夠5年發展 內地城市化發展最少亦有15年(平均大概每年1%增長)
      買唔去係34線地區正常合理 我認為研究內房要用全國平均去睇 而港樓與內房無關日本及美國亦只有城市化發展數據可參考 但國家情況不一樣 例如內地亦已放寬生育政策對需求利好等…… 以及置業概念根深蒂固因此無法直接比較
      而最重要係 ~ 我亂噏㗎咋
      哈………

      刪除