2020年5月22日星期五

勝負已分

近幾年最利好嘅消息莫過於今日
放棄盲目追求gdp    打緊仗呀就係要放開雙手再無需要傻更更話畀人知我每一年嘅目標係乜 ~ 我要做啲乜?
一個真正嘅繁榮吾會反映於數量之上。 大部份人嘅夢想亦唔需要100年1000年   除非 …………  呢個係佢自己嘅個人夢想

呢度以往每十年八載就會有次資產轉移   例如樓啦股票啦有時係外幣呀商品之類    一雞死一雞鳴只要唔放棄把握機會總會上到車   不過呢最近20年換咗話事人之後開始發燒喇。
GDP …… GDP ……… 南無……南無

一面倒傾斜樓市自由行物流之類。
交通燈一年快過一年就快後生仔都過唔到馬路啦   藥房酒店一年多過一年   商場鋪頭千篇一律都係大集團 就算鬼鬼鼠鼠改第二個名背後亦係大財團。 
20年時間貧者越貧相反呢富者越富喎。   哈………    點樣上車? 諗極辦法都上唔到  然之後就…… 就係最近幾年~ 咁。咁。咁
無須高深教育就係最基本嘅道理因果。  殺到嚟啦撥亂反正係時候。嘻……
個個都知就係佢同上面唔知???

一個鼻涕終於成個地球冰封落嚟
大部份人都可以公平擁有每日24小時    可以慢慢數下廚房仲有幾多包即食麵   有三袋咪喎仲夠唔夠呀?
屋企有冇蠟燭 gas爐 ?
諗下自己聽日冇煤氣會點呀 ?
冇電冇水又會點呀? 哈……
水電煤鄉下仔覺得最重要係生命之源~ 水。 (包括乾嘅同濕嘅) 嘻

街市鯇魚檔個大聲公半年時間終於都輸咗畀肥姐啦   大聲公半年嚟買魚送蔥   上次我買35蚊鯇魚佢仲問我要唔要魚刨 ? 話送一個畀我  但係就永遠得一個膠袋裝魚買乜鬼都係得一個。
相反肥姐乜鬼都唔送
用一招就贏咗佢 ~ 兩個膠袋
哈……   

今日港股又嚟一個傻跌   仲要係一個咁大利好消息情況之下發生添??
不過轉咗高息組合之後
對於一般刀傷鐵打傷風感冒經已冇乜反應    一點鐘食完飯唔覺意打開個電視機  嘩…… 個個台都鬼食泥
哈…………    又嚟
唔掂呀死緊啦冇法㗎啦之類一族……
又再次重出江湖   

唉。  倚天不出又誰與爭鋒

嘻………、…

贏家定係輸家
又會唔會只係差一個膠袋?

3 則留言: