2017年7月29日星期六

拼~命

忽然間覺得自己真係好可憐   記得我出世嘅時候係唔識行路同埋唔識講嘢架   真係好慘呀!但係我好叻㗎 我冇放棄呀 我三歲就返學啦  唔好忘記我出世嘅時候係唔識講嘢同埋唔識行路㗎!
到返學嘅時候 朝朝六點幾出門口   晚晚O T到五六點先走得  冇法啦~ 老師有太多事唔明白呀  而我就當係盡一個責任之嘛!幫到我梗幫既
到出嚟做嘢嘅時候 先發覺自己的重要性 冇法子啦我人就得一個   又有太多人需要我
唯有每人幫你哋一個月啦   於事我就一年轉咗十二分工
之後~ 無之後啦  人呀血肉之軀 我都想休息吓  但係我既使命感再次令我唔可以停落嚟  於是我決定用兩年嘅時間冥想 嘗試解決全球社會貧富懸殊既問題  …………
當年我已經17歲

9 則留言:

  1. 笑死
    到1830出盈警,用我僅餘既金錢托住個價,先發覺自己的重要性^_^

    回覆刪除
  2. 最后諗到咩方法解決貧富懸殊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依稀記得 可惜我最後加入咗聯合國維持和平部隊去咗一個好扁遠嘅地方執行任務 因此貧富懸殊問題一直拖到現在 ………………………??
      呀… 我又寫咗三行字😵

      刪除
    2. 一個偏遠嘅地方 正係我左邊心口入面 冇人搵到 北斗系統都搵唔到 任務係搵一條村落 名字叫~命運村

      刪除
  3. 師兄D 文真係充滿禪味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 谢老王。只係亂寫一通咋 睇完一笑置之 靜靜話你知 上面果位先至係襌師 哈……😇

      刪除