2019年7月26日星期五

你 我 他

北汗又掉飛彈。 再聯合北極熊戰略巡航敏感區域   要熱鬧啊又何止得一個特區
以內地當今影響力最小超過20個國家以及三分一個地球一齊玩一齊熱鬧先會過癮 
邊個會傻到同你喺呢度困獸鬥? 反枱好呀!加注呀!賭大啲 !
一個似樣而又有規模嘅金融攻擊最少要腰斬否則白做囉   哈……

點解會獲利?因為做對
點解會虧損?因為做錯

無需要哇眾取寵去簡單問題複雜化
又點解會做對點解會去做錯   都不過係當事人用咩角度去睇去切入然後等………等運到
橫看成嶺側成峰。  懂得反省嘅人必定成功否則點樣扶亦扶唔起

今日鄉下仔又大咗一年啦! 啊……

有冇試過為今日嘅一餐而煩惱?

有冇試過為生存去掙扎?

有冇試過樓梯口食一包三蚊嘅豬皮當一歺而夜晚要返上去執番個膠袋飲裏面啲汁?

假如三萬點就係恒指封頂嘅位置
你又會做啲乜? 

假如一個地方嘅榮辱興衰與大家無關嘅時候佢又會做啲乜?

假如八千蚊呎而我又傾盡全力亦未能如願嘅情況之下   而家二萬我又會去做啲乜?

我會點樣?
你會點樣?
然後佢又會點樣?

我會諗你同佢會點樣你又會諗我同佢會點樣然後佢亦諗你同我會點樣
又有幾多個能夠獨斷獨行











14 則留言:

  1. congrats 鄉下仔又大一歲~

    回覆刪除
  2. 有冇試過樓梯口食一包三蚊嘅豬皮當一歺而夜晚要返上去執番個膠袋飲裏面啲汁?<---- 冇喎, 你試過, 咩味道? 我估係好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 成世人食過最好味就係以前黃金商場出面啲燒臘大排檔 仲要係四五日冇食過飯人哋請嘅
      嘻…… 直到死都會記得嘅味道

      刪除
    2. 係窮到燶, 窮途末路既滋味, 但鄉下仔而家OK啦!

      刪除
    3. 哈……原來係陣燶味 吾怪之得咁耐都食吾返
      最近似係被K0多過似0K。 嘻………

      刪除
  3. 啲自己唔肯搏, 只敢睇邊面人多就埋堆既人, 打生打死都無用, 最後都只係得隻桔

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係破窗效應。
      廿幾年累積嘅傷痕
      一幢日久失修的建築物

      刪除
  4. 睇下脫歐個套劇,就會明白點解而家會咁!

    回覆刪除
  5. 鄉下仔又嘆多左一年世界la,祝繼續嘆

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝師姐 未嘆個世界呀 !
      可能鄉下仔生存使命就係 ~ 捱
      哈……

      刪除
    2. 剛才我去酒家LUNCH發現只有我同自由嫂一台, 平日都有八九乘客, WAITRESS話冇暑假兼冇哂遊客. 香下仔我地有机會再飲返吓豬皮汁.

      刪除
    3. 呢個地方已經完成歷史任務 淨低兩條路可以行回歸漁港或再工業化

      刪除