2019年8月13日星期二

……………………………………………

早知今日又何必當初。
一班窩囊就係金字塔頂冷氣房聚精會神去堆砌gdp    誰不知好多事情分開去睇就係芝麻綠豆不過加起上嚟呢你就中計啦。   攻擊方 防守方 加埋上面個個攞住塊遮醜布同空氣講嘢
一個字~瀨   

樣樣貴喎派多少幫補下   點知四方頭 玩遊戲有咁耐就拖咁耐。 哈
再唔係打下啲長者主意叫佢重投社會自力更新   
又近幾年新起公屋興隨機家訪 
冇預約之下職員隨時敲門搵戶主   每次大力拍鐵閘似收數一樣
好多長者唔敢開門第日問返石q姐姐咩事先知    鄉下仔先前斜對面一家 個女返嚟探屋企人    只因為換咗對拖鞋咋    咁橋有職員敲門搵戶主問佢個女係邊個    然後質疑點解換咗對拖鞋似係喺度住   第二日發現有封信叫佢去房署解釋?? 
好大官威呀
就當蒼生係螻蟻    哈…… 自作孽呀
明知租樓貴個個呢曬去工廈等上樓
你又趕盡殺絕又拉又趕   
其實呀 !你知唔知而家菜心要幾錢斤? 一個午餐幾多錢 ?  天橋底有幾多紙皮屋?

其實呀個個就係睇你幾時死得㗎咋!
哈……    係囉喎個個牛高馬大人頭豬腦囉!咁易畀人利用? 以為真係巨嬰啊?

仲使乜四圍搵佢地喺邊樹走出嚟
根本係自己一手一脚造出嚟 
要解決問題就等於解決自己
對於會反省嘅人又有幾難??





2 則留言:

  1. 政府無能,只係問題的一部份,更大部份係香港人自己做成。地產覇是香港人,財自收租佬是香港人,環保撚是香港人,垃圾蟻員也是香港人,不斷示威,唔準政府做野的也是香港人。

    當下的局面,是有幕後黑手,甚至國家機器推人出來,如果你以為這些問題就是產生所謂革命的原因,那是天真的想法,是對世局的理解能力不足。

    回覆刪除