2019年10月25日星期五

收1728息

今晚 收1728中期息=$ 7500

現金=$ 16635


若果紅綠燈中間唔只黃色而係有好多種嘅顏色   緩衝大咗效果又會否好D   哈…… 

但機會需要成本同樣地緩衝亦需要成本  最終轉嫁至邊度?誰來承擔要過後先知 

或引伸到股票組合當中運用
紅綠兩色 一個先鋒加上現金作個後防    而股息當做緩衝區就似一個大肚皮   驟眼看似無堅不摧又看似固若金湯 

大肚能容天下事又可否包括利虧呢? 
若利虧能管我我又豈會獲利?
若利虧不管我我又豈能不虧?

若以我為中心成敗隨我而轉 
若以成敗為中心我因成敗而轉
而破局又豈能被成敗所困。 
價值寄存活於靈魂之內
而個人則存活於軀殼之外
因此成敗利虧亦因轉而轉 

嘻………   

4 則留言:

  1. 發覺用心看一至兩次可能明😅
    人這一期容器不再運作,名利得失已沒有意義。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…… 謝師姐用心看。 請受小弟一拜
      再拜。哈 ………
      人道往往想得到別人認同而所困

      刪除
    2. 既獨立又不能沒有眾生來修

      刪除
    3. 哈………
      我亦是求道呀……

      刪除