2020年4月16日星期四

原來神掌第十式 ~ ~ ~ ~ 密密收息 。 哈……

路勁老闆唔玩喇一呢年紀大啦
再加上次分拆上市失手意興闌珊
無論邊個接手都好  希望路勁傳統能夠延續落去 (保守❌2加派息有早冇遲)  嘻……

就由上年計美英德合共對WHO支付約11億美刀佔19年全數大概三成
現實就係現實~棄我去者昨日之日不可留。   退出合情合理然後推倒重來  再重新組織另一個聽教聽話嘅宣傳機器   基本上大嘴巴上台後所有國際機構只要唔係效忠老美嘅都會相繼 退出

老美內鬥加劇之時亦不忘混水摸魚。 想話順手搞掂美人拉拉國
睇中人哋D優質重油好耐啦
哈………
但係美人國有全球數一數二嘅叢林遊擊隊。 仲有老俄提供數千僱傭兵以及兔子大量戰略支援。 仲未計古巴隨時會加入新仇舊恨   真係咬啖都會哽死。  唔信又試試??

華盛州加州及俄州達成西部州條約。 另外紐約亦聯同東岸六州達成類似盟約   大概係疫情之下所有政務由各州自主決定。 合法架空聯邦政府 ~ 即係大嘴巴後台及遠古人……

大象經已淪為政治工具   再冇可能成為組合2萬點以下守門員。 龍頭內房又受到政策 左搖右擺拖累。 冇法子啦内地每一項政策都係一千年以上再加上三千年開花又三千年結果。  呀……、  大概七千年之後太陽係都屬於佢㗎喇。
果然人無遠慮必有近憂   鄉下仔鼠目寸光呀!

3315 又真係保持派息。 若果再加上一個中期息就。    嘩……… 
不過公司規模太細全年賺得嗰兩億吾夠。 但係行業日落西山又自不然會競爭少   或者除淨前會再考慮
不過組合要採取人盯人戰略
加入3315 就要另外加入一隻高增長底股息去平衡   但依家啲公司真係同跑馬仔一樣。 畫吓又一隻畫吓又一隻   單憑選股決定買賣已經唔安全
又要返去原始時代~股息養股票

哈……   好彩最近天氣好日日陽光普照    悶死之前就釣多幾次魚啦………
站樁啦跑步啦同埋最近入手嘅
十幾棵空氣草之類盆栽

😵😱😲😨😦

8 則留言:

  1. 路勁係一隻我輸錢,但没有絲毫怨氣的股票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄真係一目十行啦! 哈……
      我仲未嚟得切改個名再翻睇一次
      你已經出手留言。哈………
      唔夠你快啲添。 而家個市況真係悶得死人啦

      刪除
  2. 息魔呀...
    依家d股票息率高,都想買返d

    回覆刪除
  3. 我都係...轉黎轉去....物管醫藥運動....最後始終都係股息岩自己, 比人笑老餅都無計, 自己股性唔夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時冇乜所謂點轉點玩都得
      只要冇跑輸大市為原則
      但今次指數高點三萬五至今只跌得三成幾
      攻擊方無差別貿易零售金融地產全方位做空
      連續三年無論業績好壞亦無退縮似劇本一樣
      哈……
      防守方只懂大藍籌百年大計千年夢傻更更懵盛盛弄至今日局面 價值崩潰防守後移

      刪除