2020年5月5日星期二

慢........

最近多咗時間煲劇 睇咗三集無心阿姨簡直係垃圾戰鬥機   第二輯已經唔應該拍竟然仲有第三   我估佢有第四同埋第5 6 7。  內地電視劇已經一向 婆婆媽媽拖拖拉拉有頭冇尾   近年更變本加厲一味數量取勝   以為靠一啲網劇新題材新拍攝方式會有條出路
結果亦係一碗白粥倒落鍋老鼠屎度  哈……

市場亦都係差不多情況 上市公司數目多到嚇死人   但撇除一部份長年累月冇成交嘅   又撇除一部份連年虧損嘅一部份從來唔派息嘅及帳目不清嘅有前科嘅鍾意玩財技嘅 
等……
似係一鍋老鼠屎度揀返幾粒飯出嚟一樣困難。   不過做買賣唔應該去高估困難低估容易   即係唔好見到難就掉頭見到容易就衝埋去   嘻………
係犯賤 ?的確係犯賤呀……… 哈………

又好似係花草樹木一樣   水多水少夠唔夠光夠唔夠營養係咪空氣流通?
乜嘢都會從實招來   不過表達過程係好慢…… 好慢 ……  甚至自己都未必會察覺得到繩鋸木斷水滴石穿   好處係有彎轉時就好少會救唔返。
一條漫長嘅大直路發生交通意外機會率通常比起一啲九曲十三彎嘅地方更加高。
因為安全所以鬆懈以為危險倍加謹慎
嘻……

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 師兄依家係咪九曲之後嘅大直路呀?
      哈......

      刪除
    2. Nobody knows. I mean nobody can know in advance.

      We can only do "stocks switching" to maximise our annual dividends income and minimise risks, ... there are always many different kind of risks!

      I appreciate your frequent "stocks switching" and "speedily + honestly" updated in this blog.

      ^_^

      刪除
    3. (沒人知道。 我的意思是沒人能事先知道。
      我們只能通過“股票轉換”來最大化我們的年度股息收入和最小化風險,...總是有許多種不同的風險!
      感謝您在此博客中經常進行的“庫存切換”和“誠實+誠實”更新 )

      經過翻譯後嘅句子總係覺得古古怪怪
      哈..... 有啲似老巴~ 給股東的信

      刪除
  2. 所以當長升長有,越買越大,就最危險
    好似依家前路茫茫,都唔慌買得大,輸極有個譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 組合已經係謹慎中嘅謹慎!
      還是鬆懈中之鬆懈??
      哈.....

      刪除