2020年11月19日星期四

一粒子彈

下星期$30以下再入多一千股融創   

冇曬錢錢啦!  要等下年派息或股價底於$27左右減持套現啦


認為係對嘅事就用行動去證明。

證明我係啱?亦唔介意證明我係錯

嘻.....  期待嘅係答案 

亦但願你有能力證明錯嘅係我


做廚房嘅時候 超過十個鐘一日 

天天如是重複又重複。 

要駕馭要克服就係無止境嘅疲勞


返地盤呀每日損手爛腳   

亦係天天如是重複又重複 

要駕馭克服嘅係肉體嘅傷痛


做買賣算做最簡單最舒服 

因為要駕馭要克服嘅

就只有 ~ 我自己

哈......

答案答案.....快啲畀個答案我

到底係咪打波先嚟落雨呀???


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 老王爺隻金地都好努力踩緊水喎
      好快就同其他內房一樣 ~ 蝶泳
      哈....

      刪除