2020年12月29日星期二

入709

入709🇽$1.16🇽42000股

=$48720

現金=$ 37426


4 則留言:

  1. Rural Sir,

    Among Textiles & Clothing field, I only have 113.HK.

    113.HK is a cash rich stock. It was still making half-year profit(Apr~Sep2020) even at harsh time, and paying same dividends as last year.

    Nowadays I have no confidence to hold another one in this field.

    Have lunch first!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果只計紡織我喜歡德永佳因今年已經還清負債啦。 明年起就派息go go go
      不過最近股價走強幾難有機會吸納 冇所謂反正組合有福田 頂住當
      思捷及佐丹奴實體經營零售店 最近發覺網上銷售漸漸被加壓規管 直覺認為有利於實體經營 思捷新管理層上任的確可以加少少倉底觀察 迪生派息時高時低不過整體投資收益算做厲害。 本來今朝落單125新興光學可惜半個小時亦買唔到 舊經濟公司可以越掘越深 不過大部份有嚴重隱憂缺點 好似新興光學生意接近九成嚟自歐美 未來經濟復蘇困難重重貿易節內地越戰越勇相反大嘴巴玩到要落台
      其它有啲又幾高息可惜又太重資產揸住等拆舊。 好有可能得不償失
      嘻....

      刪除