2021年1月7日星期四

應該係乾性嘅濕疹

內地年金投資港股額度增加10%大概多三四千億人仔一年。 仲未夠遠遠未夠。 以港股每日成交額嚟睇 

攝腳指罅都未夠。 


喂喂... 何事擊鼓???

大人外面有賊入嚟打劫喎  我除你牌我吾除你牌  我制裁你又我吾制裁你。 做淡倉發過豬頭喎

哈......    衙門大人由得佢咁都睇唔到???    


唔!有拱嘅事? 有冇證據呢?


冇呀....  因為未有所以咪要大人查囉


唔! 依家啲賊又喺邊度呢?


四圍都有喎大人~


唔! 冇可能我見唔到喎! 會唔會係你眼花睇錯呢  我一個都見唔到喎 


大人咁明顯你都見唔到? 會唔會係 ~又會唔會係 ......或者係~

有老花呢?


唔! 冇咁嘅事  你睇吓出面有冇人個額頭鑿住個(賊)字      拿..冇咪即係~冇囉   如果有你咪返嚟話我知我再派人去捉。  仲有架係常識話畀我知賊係蒙住個面喎    我依家除口罩之外乜都睇唔到喎。  所以呢又邊樹有賊呢


唔..... 鄉下仔無事生非 唯恐天下不亂 妖言惑眾 破壞安定繁榮 影響環境衛生 加速病毒傳播  

就好似雞骨草唔再清熱解毒  啤酒唔再起泡一樣  咸魚唔再咸  汽水唔再甜 人生冇樂趣  


唔.....就拖出去是但打五十大板 

係咁易小懲大誡


啊.....  咁小?????

但係我個身仲痕痕哋喎大人!

嘻.........

牛年快樂

沒有留言:

發佈留言