2021年4月29日星期四

無形/有形

釣墨魚大叔怒對賤口西裝友

釣墨魚大叔剛剛去到中環目的地 

準備開檔釣魚   隔咗冇耐有個(外國人) 推住架轆車孭住大背囊   仲有兩隻手都拎唔曬嘅行李 


行到大叔身邊就話我有支酒想送畀你

大叔話我唔要啦你叫第二個買啦 ...

我冇錢㗎我冇錢㗎...

唔要啦..唔要啦..真係唔要啦! 


外國人用半鹹淡廣東話繼續

送畀你..真係送畀你..唔使錢!

大叔問佢點解??   

佢話係朋友送嘅~ 

所有嘢都係朋友送嘅...

朋友太多啦所以拎唔曬!   

哈....

一落車就見到你所以(朋友)?送支茅台畀你飲呀

大叔話多謝多謝 釣到魚分番一條畀你。  哈....

釣墨魚大叔一個上晝心情愉快


下晝有個西裝友(外國人 )

初初唔知係賤口

嘰哩咕嚕嘰哩咕嚕 講個不停唔使唞


大叔你用咁大隻蟹係咪想釣大石斑呀??  大叔即時變身成為唔耐煩大叔~

吓... 聽唔到 

吓... 聽唔到


大叔你用咁大隻蟹但係條魚絲咁幼喎 !釣唔到大魚上嚟㗎  ..  

唔耐煩大叔繼續當聽唔到~

喂....

喂.... 喂喂喂...   

打錯收線....嗚....


信我啦大叔唔得㗎斷㗎一定斷㗎實斷㗎~ 

我講你知應該點做啦!不如我哋合作啦!  信我啦你自己一個唔掂㗎

我試過㗎啦..... 上次呀... 

用金啦 糧食呢 能源呢 ... 通通引唔到佢上吊 .. 又何況係一隻蟹

咁咁咁..... 幾分鐘之後.... 再幾分鐘之後 ...又幾分鐘之後


唔耐煩大叔終於忍唔住爆發啦。

係呀係呀....我特登用最大嗰隻

買最大嗰隻蟹去釣 ~  

哽鬼死佢呀....

哽死條魚呀嗎.....

死鬼咗佢自己咪浮上嚟囉。 

所以呢!條魚絲唔使咁粗㗎

不過隻蟹呢就要大大隻囉

咁滿意未呀???


雪壓枝頭低,雖低不着泥,

一朝红日出,依舊與天齊 

(朱元璋)


美刀美刀人仔美刀


生鏽美刀美刀人仔


無錨人仔無形人仔


嘻....


2 則留言: