2022年3月25日星期五

入81

 入81🇽20000股🇽$4.82

=$ 96400



現金=$ 48602

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 用個仔拍住阿媽688 哈....
      我自己81同688兩間拉手平均價
      否則呢個價81落唔到手

      刪除
  2. Rural Sir, Good afternoon!^^

    Just my little thinkings:
    Nowadays HK stock market is so weak.
    No matter how we(You & me) do so many "stocks switching" in order to minimise risks & try to maximise our returns,... I feel that the effort is minimised by "global long term funds leaving HK stock market". This is so sad!
    Besides, our hk government always speaks nonsense about our market, while america always do evil acts and speaks out aloud against our market. These all end up with so many pessimistic investing moods in local market.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!
      的確係事倍功半都冇 努力似乎都係白費
      但我哋仍然存在於呢個市場 面對一口一口大炮打過嚟
      哈.... 我估大家都係近乎滿倉之下進行
      正常情況之下貿易戰動亂瘟疫 呢類事情間中都會發生 只係近幾年以密集方式去綻放
      令人頭暈眼花甚至於近乎絕望
      但事實又可能會剛剛相反
      人哋老美最近幾年虛擬經濟風生水起 但實體經濟就連一口螺絲釘都做唔出
      歐美聯合之下今時今日亦奈何吾到一個俄羅斯。
      哈.... 因為老俄後面有個東方巨人
      有個中東巨人同中亞巨人 至於乜東東環球基金就由佢哋攬住啲生鏽美刀等審判...
      臭罌呢班人做乜?無話可說 都係唯利是圖之輩
      內地政策我只相信最終極亦係於前進當中
      內地可以運用嘅政策手段太多 而家樓市被冰封銀行有大量資金可以放出 近年中港兩地資本市場跌到已經失去知覺(包括本人)
      而最重要嘅係佢哋依然乜動作都冇
      於仍然未作出任何一種救市手段之下
      我哋仍然企喺度
      我哋仍然係企喺度
      而將來亦都會係。
      嘻......

      刪除
    2. 感謝鄉下Sir的鼓勵,使我對大市默然的憾情及迷惘畧為釋懷。
      冀望祖國的綜合國力愈來愈強大,將來的中港股市便會「有運行」。^^

      刪除
    3. 能夠將你擊倒嘅人
      必定係強者

      能人所不能
      謀他日之謀
      而佢就係你自己
      嘻.....

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈....
      老王爺好耐冇見呀
      英文人佢有大把錢錢㗎
      嘻.....

      刪除
    2. 王Sir,謝謝你的關注。
      我現時持有的941.HK只是在它公佈業績後一日,賣走728.HK(HK$3.19)來換入941.HK(HK$56.30)。
      雖然我的728.HK是賺的,是過去式。
      我作這變動的考量:既然941.HK肯提高派息率,Yield稍為高過728.HK;941.HKsize大,可預測性應高些,又它始終是藍籌、電訊股龍頭,還有會早些除凈、及收取股息,所以暫與728.HK分手。^^

      刪除
    3. student 哥41蚊買的941 放了? 好可惜呀....我成本47都不拾得賣, 留比後代...

      今日正式展開國企豪派息之年, 各位好息之徒應該相當禾味龍?

      3323 印象中係鄉下大佬前愛股, 有無諗住買番呀, 我公佈業績後見佢9 蚊呆呆下掃左少少, 都幾爽

      另外81, 三大電, 深高速, 煤, 883, 就算老土內銀收息應該都禾味龍

      刪除
    4. 老王爺
      就係差只883要押後公佈股息
      A股發行價大概14蚊
      3323 年年增長息率接近十厘 真係唔係幾想佢升呀 目標價至少一倍以上

      刪除
  4. 都係第一次見鄉下仔寫長文,見解獨到,而門生 students says 原來識寫中文,嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 英文人佢好叻㗎獨當一面仲係數仔呢添
      鄉下仔能力一般佢先至係我師苦呀 佢386收息收到手軟 哈
      呢樹係個交流嘅地方 每個師兄都有獨立思考能力 假如你睇埋我早兩年對內房嘅迷痴 然後再壯士斷尾 就會發覺鄉下仔嘅失敗
      哈.....

      刪除
    2. 門生今天日間忙着,唯有於此刻向鄉下Sir問安。
      Good night! Have a nice dream!^^

      刪除
    3. 請受小弟一拜
      嘻....
      真希望883派息拍得住386啦!
      融創4月1号起停牌 唔知搞乜東東??

      刪除
    4. Never touch 1918.HK! Tomorrrow morning no eye to see!

      I wish your 883.HK also very successful!

      Again, Good Night Sir!^^

      刪除
    5. 拆骨套現或央企入股
      無論如何亦係天文數字
      國企未必夠膽沾手

      刪除
  5. 感覺Student says 是一位女博客,如果我係鄉下仔,一定很開心,長期咁支持,如果係靚女,就更。。嘻嘻!其賓大家都可以走遠D, 買美股或其它, 唔使目光咁狹窄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明志:
      1.我乃鐵血男兒。💪
      2.我喜好港股中有自己鍾意的價值股,也自問做到長期自己滿意的正回報;況且不想捱更抵夜睇美股。這是個人的選擇權,不是目光狹窄與否的問題,最重要係長期整體獲取正回報。$$$

      刪除
    2. 哈.... 終於見到有脾氣啦!
      就係要keep住一團火呀
      唔好太大又唔能夠畀佢熄滅
      佢冇心嘅...都係交流吓
      只係直腸直肚咗啲啲。
      嘻...
      有容乃大 百川匯河

      刪除