2022年4月4日星期一

I am sorry

 10:30

平時食開幾好味嘅今日去到食個叉燒煎蛋飯呀   叉燒竟然係隔夜仲硬過豬肉乾   煎蛋又淨係得雞蛋黃咁的蛋白係邊   ??

算啦成碟劑低比錢走人。


11:30

行到去附近幾間已午飯時間

人山人海又要等位   

睇見都冇心機食。

又諗起工廠區附近有間飯堂幾正喎再行入去先發覺佢~冇開門

又又諗起街市嗰邊有間兩餸飯幾正就再行過去


12:30

嘩....點知仲多人十幾二十人排緊隊

我投降啦   我唔應該空肚搭車落荃灣

大安旨意有飯開。  決定返入青衣島買外賣食。 又行咗過去巴士站搭巴士返入青衣


01:00

終於買到盒燒味飯。 返到上樓洗吓手諗住食啦~ 先發覺佢.... 佢佢

生米

生米...... 

係生米??????


我今日係咪得罪咗食神呀????


01:20

開市啦~ 沖杯咖啡開咗包餅乾

就等食神下咗啖氣再算....


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 啊! 係你呀....
      千千萬兄啊。
      哈.....
      忽然間有種彷如隔世感覺
      !!!

      刪除
    2. 有千萬兄喺大廳
      鄉下仔唔使驚
      哈....
      點解你個i'm。唔同我個 i am??
      等我查下字典先!!!

      刪除
  2. 屋企附近嗰間打冷舖以前啲蠔仔粥幾好。點知因一波又一波再再。。。
    停咗幾次唔開檔,後來質素開始下降,最後重索性唔做lu。
    呢次飲食業有好多都捱唔過。
    然而有間舊式茶記,水準保持又用晒好質料的紙盒做外賣,可能係自己舖兼家爺仔乸拍住上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊舖總好過一D千遍一律嘅集團式茶記冰室
      唔單止飲食業呢樹各行各業已經青黃不接 叻嘅人唔係退咗休就係去咗買鹹鴨蛋
      淨低嗰啲就.....


      刪除