2022年9月7日星期三

人嚟....

話咁快就萬九相信好快會到萬六

除非舊經濟肯發力  電訊能源基建房產煉石補青天。 


美麗國今年繼續加息  鄉下仔覺得有可能連續加息3年以上。 直至美刀以外一切對手毫無還手之力為止。 

自己任何時候亦要有呢個心理準備。 


應該加番間銀行股。 對大象冇乜好感渣打息率又低。 內銀孭住房產計時炸彈。 內房好多都跌超過八九成而內銀就冇乜反映過。 

絕對唔科學


電訊股比較睇好聯通三桶油比較睇好中石化。 發電板塊比較睇好1071及991  肯返落嚟就加倉唔落嚟就睇佢唔到。 


而家身邊所有人已經係一百個percent睇淡後市。 真係搵一個例外都冇。 好耐未出現過呢種極端

雖然近幾年整體市况都係偏差   


用自己隻手冚住個鼻去焗死自己

你真係可以?

但我唔信   因為我做吾到

你好似做到驟眼睇真係好似

不過點解你又仲未死呢?

會唔會你仍然眷戀

係唔係怕死貪生


10 則留言:

  1. 我看好後市... 讓我來做那1%

    回覆刪除
    回覆
    1. 預埋我呢!
      仲有一啖真氣喺單田
      出緊嚟㗎喇!
      哈...

      刪除
  2. 電視真係個個專家都睇淡後市喎
    自己都係敢買D收息股吊命

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉唉唉唉....
      投資的確係身心疲累

      刪除
    2. 但當當所謂專家睇淡後巿,才應是開始準備入巿儲貨的時侯。還記得青姐為28元匯控淚洒直播室? 這就是見底之日(恆指金融海潚後最低10676)

      刪除
    3. 鄉下仔覺得呢度個屋頂設計一向就有問題。 尤其係上面對呢個地方既定位
      似要..還要..又唔要..
      令到外來資本無所適從
      只有用腳去投票
      成交持續痿縮

      刪除
  3. 電力設備股繼續狂升,升完應該到電力股,電力股已日日升dd,連一向行得慢的836都向上郁,唔理火電或火電加綠電,新一輪升浪應走唔甩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會就要賺盡佢 可惜我建倉未滿佢已經發力。
      但我依然覺得炒作成分居多
      火电長協能否持續執行有懷疑
      綠電補貼能否到位
      因內房關係地方政府今年窮到燶。
      美刀$110 之下。 大宗冇理由淨係煤炭唔跌。 不過市場有個焦點有賺錢效應
      都係好事
      嘻....

      刪除