2023年2月28日星期二

前日

 


因上年11月至今太順手  

所以現金要增加多D以防麻痺大意

(雖然多數係做唔到)

哈......


遠遠望見人煙疏落行人路中 

佢就坐喺地下背脊挨住兩個紅白藍

肥肥嘅身影望住個太陽喃喃自語 

我見到一支筆一張可能隨手執起嘅宣傳單張就喺度寫 (又可能係畫)

我剛剛經過見佢表情係笑㗎!

我覺得唔合邏輯

我知道眼淚流乾就會笑

我知道走投無路亦會笑

我覺得唔合邏輯

半分鐘前望住你背影

但轉眼間就已消失

.......

到底係我行得太快

定係陽光離我太遠

2 則留言:

  1. 幾有詩意 有笑有淚?又見又唔見。。。
    好多事情都唔係符合我哋認知的邏輯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前日喺長沙灣見到
      或者係太陽冇嫌棄佢
      所以就對住太陽笑


      刪除