2023年5月25日星期四

又到拐點

組合今年1月份

$1276898


現5月份

市值

$1532060


今年上半年有大約兩成增長。 

暫緩減值策略算成功

好彩呀

但現組合幾間主力又遇調整當中


策略一

組合即時減值大約$30萬


策略二

加多一間主力


策略三

逢低再增持現組合


策略四

手頭現金打遊擊短炒



指數似乎想一級一級創新低

直至有人肯嘔返啲貨出嚟為止

但我估就算再跌到萬五

交投都唔會有太大改變

因為已經習慣咗

鄉下仔身邊嘅人亦都習慣咗

年年下跌呢種現象已見怪不怪

同時間呢樹已經冇乜人玩股票


肯定係屋頂設計有問題

否則冇可能做到今時今日局面

真係諗到都覺得只有百年一見嘅大人物。至可以做到今時今日情況

太過唔容易呀

不過似乎冇人需要負責

埋單嘅都係散戶 

同埋呢個腳製金融中心


哈......

6 則留言:

  1. 置之死地而後生, 睇來要等香港最大果瓣都打個5折先引到人來

    回覆刪除
  2. 賺2成,股神級數呀👍
    我D收息貨,預左賺息蝕價,擺係到,
    打死我都唔會嘔返D貨出黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯我的確係~估估估...神
      我估今年應該有好多人賺錢
      始終由萬5升到現在
      妳兩桶油亦都賺吾少啊!
      哈...


      刪除