2018年3月23日星期五

封頂保底 食飯訓覺

吵吵鬧鬧  喋喋不休  華麗轉身  斗轉星移   一失足成千古恨  回頭已是百年身 

貿貿戰  阿茂先會信因為吾會有贏家  大嘴巴就得一招~拋浪頭  拋完東海   抛南海  抛半島  抛中東  抛彎彎   抛非洲   冇牌打就推冧副麻雀   想……想 ~發爛渣  哈…… 

好恐怖  太可怕  非常擔心~擔心選佢出嚟嗰啲洲份。哈…… 

美美關稅清單大概開價約5百幾億美刀   而我方報復清單大概50億  明白嗎?
實則我方主動還價減少今年順差 (實際金額無從稽考)一隻手版拍唔響

我方每年約2700億美刀順差  约1點8萬億人仔  假如双方刁的話   美美今年可以放開雙手大玩中東   否則繼續死胡同直至死棋 

本預期內地今年經濟增長係 7
老頂話6.5?奇怪!
原來係留低少少陪你玩玩!

0.5係遊樂場範圍  封頂保底  食飯訓覺

5 則留言:

  1. 師兄,

    請問爲何仍會買貨,上星期五面書有位叫simon bee的前輩發信息叫人清倉,可惜我猶豫了,依舊全倉,結果週五美股果然大跌,下週港股看來凶多吉少。想請教師兄,爲何上週五仍會入貨,兄仍看好今年股市嗎?是否會撤退?

    回覆刪除
  2. 師兄,

    請問爲何仍會買貨,上星期五面書有位叫simon bee的前輩發信息叫人清倉,可惜我猶豫了,依舊全倉,結果週五美股果然大跌,下週港股看來凶多吉少。想請教師兄,爲何上週五仍會入貨,兄仍看好今年股市嗎?是否會撤退?

    回覆刪除
  3. 點解用日量度股市?任何人既睇法只作参巧自己想法才最重要 能夠趨吉避凶當然最好
    每個經濟週期裡都有無數波浪 就算無吵鬧市場一樣會自我調節 無可能直線上升
    我睇好未來環球經濟復甦 至於今年大市會點 我需要小小時間去分析 出年再答你 哈……
    撤退??假如明日世界大戰 我今日一樣會買貨
    市場有人沽貨就一定有人入貨 否則何來成交
    我鄉下仔傻傻痴痴 咪信呀!你自己睇法才最重要😇


    回覆刪除
  4. 師兄,

    謝謝指教,看來師兄和大巧不工兄一樣,別樹一幟,很特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大巧兄係實戰高手 屬於老兵级別亦係我學習對像之一 師兄要反覆思考佢文章慢慢消化 將來必自成一派
      多謝誇獎~亦吾敢指教 只不過係傾下計啫! 哈……

      刪除