2018年5月18日星期五

文鬥?武鬥?

啊!小金長大了。 懂得以彼之道還施彼身  反口並唔係你專利呀!哈……  上釣啦!諾貝爾和平獎?

拖延 ~ 就一招已足夠 ~ 你急你嘅事   什麼生態就培育出什麼品種  既然係十則當然要圍之  不經不覺服務業已佔我國GDP半壁江山   搣日曆再
搣日曆  哈……

剛剛三星電子帶同(獵戶座)手機芯片向中興敲門了  而英國arm與內地成立合資就係孫正義牽頭引線的 

S W l F T  全球唯一嘅貿易清算系統 係由老美控制住
而C l PS 就係我哋自主嘅貨幣結算系統   情況有如北斗系統開發前就只能靠gps   你有嘅我都有你冇嘅我亦即將有   就係我方單挑老美嘅底氣  未來世界到底會進入兩極化或者多極化?

沽港元嘅:好走吾送啦!  南美有火頭中東有火頭  美元指數短期升穿93係拜半島和談所賜  而反反覆覆約96已行人止步 (一浪低於一浪)才正常
要能重拾強勢我唔信  除非表演畀我睇吓!

2 則留言:

  1. 師兄講得啱,其實美帝火頭太多,中日韓,北美(加墨),歐洲,中東,而且個個火頭都唔細的。有很多大誇大中興事件,事實靴子一落地,最壞後果已可預期。華為牌,能講不能做,否則反枱攬炒。反而,特帝現在無一個火頭係熄得到,中國絕無可能是上述火頭中牌面最弱果家,如果中國只係看似讓步,實質係拖延,其他貿易糾紛的當事國都好可能一齊拖。拖到七八月,基本上特帝一定要投降,因為年底中期選舉,假設共和慘敗,特帝下台幾成定局。唯一未知是他本人會否坐牢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄完全中的 (貪)正係老美死穴之一 尤其係小便宜臉上貼金的 哈…… 環顧四周頂級 (檯面)玩家俄 德 英 美 中 法 其中德 俄 法戰略錯誤 已開始被邊緣化返魂乏術 而英側進退有序八面玲瓏戰略定位極其清晰 老美呀!慶幸有個(大咀吧)一心為國亦得軍方為其撐場 表面上烏哩單刀實則心思細密老奸巨猾 要復興本國製造業~唔難
      包括生銹美刀在內 基本上仲有好多嘢可以買賣或交換
      我希望佢能穩住國內山頭 始終大嘴巴只為本土利益着想而唔係戰爭狂人 相反下一個由(國際資本控掣)的上台
      ~~必會發動(三戰) 殺雞取卵

      刪除