2018年7月23日星期一

可能

2018年7月23日內房股見底回升
餘下半年帶動中港股市回復人氣   投資者重新著眼於低估值高派息公司  市場開始進入良性循環要貨唔要錢爭相入市
組合繼續執行333加10%現金策略一路無風無險經營   途中鄉下仔創新高組合及時改名變做鄉下仔火箭組合  而三個月後因應投資者要求順便去會展開個簽名會   由於反應熱烈同場再免費派發兩萬多本親筆簽名寫真集  大市直到四萬八千點後鄉下仔光榮引退  ~ 阿彌陀佛  哈……

2018年7月23日內房股崩盤帶動中港股市裂口低開  市場開始進入惡性循環
鄉下仔創新高組合立時改名變作鄉下仔保命組合    而三個月後再次改名變咗鄉下仔救命組合   由於已動用10%現金入市   加上組合公司因應市況惡劣而趁機大幅減少派息全城要錢唔要貨   鄉下仔救命組合因此週轉不靈結束營業  鄉下仔因此大受打擊 隱姓埋名從此以後絕跡江湖……

多謝收看。 哈……

12 則留言:

  1. 可能唔上唔落,悶你出局。😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年信達比咗個大驚喜我 波幅係我意料之外
      因此我一D都吾會悶 哈……😭
      就等佢$2以下 到時再與其他公司比較比較
      若果長期唔上唔落 鄉下仔會自己製造驚喜畀自己 自得其樂 嘻……

      刪除
  2. 呢篇寫得好好,終於對你的方向有啲眉目:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻…… 我方向咪就係333➕1 其實組合絕大部分公司都好少變動尤其是高息嘅
      平時用$10%做探子試吓自己係咪瞓著咗?
      跌市就去轉倉 升市去釣魚
      哈…… 重要嘅器官都比你睇曬啦! 我從來唔會交待自己 只因為你上次留言後我就即管反醒一下啦!😝

      刪除
  3. Be an long run investor! ... receiving dividends and making "stocks switching" when necessary.

    Never give up!
    Never surrender!

    You will be the ultimate winner.

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恒大年頭到今天始終被三振出局 希望係最後一振啦! 中途試過增持及後再分注過融創求變數 哈…… 失敗了

      刪除
  4. 師兄,兩個故仔,兩個結局,今年下半年會否先來一個高潮,引君入龕,再來一個人間地獄。冰火三重天。😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀師兄!模擬市場好重要 多算勝少算敗
      自己覺得大市及倉內公司估值已經落入地獄
      直頭係想長住呀! 哈……
      今年少咗三分一資金入市 心理壓力少咗
      但基數少咗要追求百分比就要更加多
      師兄今年你倉位可以嗎? 哈…… 有冇跑贏大市?

      刪除
  5. 師兄,我太急進,全倉股票,本來有30%利潤,被侵侵弄了下,利潤全失,好彩今天回勇,拿返少少。😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大嘴巴要進攻就只有現在 過兩年再冇機會
      嘩!本來有$30% 到依加仲有得NO汁添 😍
      我淨係得白飯 碗都幾乎跌爛 哈……
      強烈要求你公開倉位 ~ 參考參考…………哈👍👍

      刪除
  6. 師兄,我的倉位嚇得死人,

    1548 5O%

    1359 5%

    5 10%

    1848 5%

    2888 10%

    2708 5%
    2318 15%
    1548今年本來可以賺好多,却太信長綫投資,由大勝變小輸。有時,太固執不是件好事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六星伴月 中間一顆金斯瑞 佔50%果然係膽大個沙煲呀 哈……
      吾怪得上半年有30%利潤啦! 我吾夠膽用1548做膽 我會大象查打共佔30% 中飛佔20% 其它各佔10%加10%現金 就係老人家組合啦!哈……

      刪除