2018年9月18日星期二

蝦仔

當大法官都保唔到自己嘅時候  解決某啲事情之後下個就輪到你啦 

當華爾街高層雲集內地開會嘅時候
解決某啲事情之後下個就輪到你啦

當(伊德利卜)被徹底解放嘅時候  解決某啲事情之後下個就輪到你啦

一個破產當飯食嘅人  特徵一定係非常明顯   精明團隊要去盡量隱藏各種利好及優點  盡量明顯放大自身缺點及死穴等對方動手。 以逸待勞取先敗而後大勝。 可惜你吾能夠好似控制一間公司一樣去控制國家   制度由一開始就判咗你死刑    淨低嘅時間就只有掙扎

市場既然被搞亂咗  就要搵出混亂中嘅秩序
「秩序當中亦有混亂嘅部分   而混亂當中亦會有秩序嘅部分」
世界唔會有(密籠)嘅局 

鄉下仔由05年開始就已經冇睇香港主流傳媒以及洗腦新聞  全屋最冇用嘅嘢除咗我自己之外就係電視機同收音機啦!哈……

因此上次~上上次~上上上次跌市其間亦都冇任何特別感覺 
然後上升之時亦無
然後再下跌亦無
再然後再上升都無 
再然後再下跌也無
其實我使唔使去睇吓醫生呢?

反而市場氣氛每次都會企圖引導我   釋放出恐懼貪婪僥倖等等………   
將我嘅勇氣理智知識拋諸腦後 埋於九地之下   
因此……因此我每日都會淋水  不停淋水 ~ 期望(蝦仔)你快高長大

4 則留言: