2019年2月14日星期四

我有好消息

我有一個好消息   最近突然間覺得啲藥油味好正。 係唔係都想搽番啲落個頭度   兩邊額頭加鼻哥加心口  幾乎想用佢嚟沖涼   我證實咗搽藥油係會上癮㗎

我有一個壞消息   最近突然間覺得啲藥油味好正。  並開始懷疑自己巳經步入中年:雖然可能性係~好低~係好低 

細路仔都識計啦!200除以4= 50
鄉下仔剛剛步入四分之一   仲有四分三喎又點會係中年? 

跨七到八難還是到200難?  應該係後者比前者難   好啦!一天光曬原來跨七並唔係太難 

如法炮製世上再冇難事    哈……

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 竟然睇得明又答到嘴,高人也😊

      刪除
    2. 千萬兄佢當然係高人呀!
      因此同佢講嘢我多數會加個~😷

      刪除
    3. 你哋兩個都係。祝鄉下仔妹情人節快樂。😄😊

      刪除
    4. 情人節快樂
      多谢師兄先🌹

      刪除
  2. 藥油味和年紀有咩關係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係當你需要佢嘅時候
      關係就變得越來越密切

      刪除
  3. 恭喜師兄!!! (恭喜左先算~~)

    回覆刪除