2022年8月3日星期三

放暑假

 組合得返四間   本來就581及3323 兩間對於建房比較敏感。 暫時睇內哋房產調節仍然唔太穩定。 碧桂園持續新低反映民企資金緊拙   擔心內房欠債會再次蔓延到其他行業。 尤其鋼筋水泥及銀行欠債或會有連串壞帳。 


比較失算停牌一班民企依然未有明確重組計劃出嚟。  交接期各式各樣拖欠之下火燒連環船。 

點樣保交樓?   覺得下半年形勢比上半年更加惡劣


罕王突然其來盈警。 細公司透明度不足不過輕傷由佢   慶鈴盈警心裏有數因上半年疫情封城大致上同振雄情況差唔多。   


突然其來戰雲密佈之下決定減至半倉細公司全部沽出 

今年上上落落十多個percent左右

減倉之後而家上半年虧損10%

暫時除咗華能之外其他三間下半年主力   華能四蚊左右時已決定現價會買入。  因為剛剛份財仔的確差尤其係煤成本方面   但同時亦覺得大宗或已見頂。 因此海油始終唔敢重倉仍然矛盾 

中移動穩健但市值龐大限制想像空間。   淨低發電嘅或者唔會被內房波及   關注煤成本發電量及綠電增長


沒有留言:

發佈留言