2016年10月24日星期一

      有咩係無價嘅呢    回憶算唔算係其中一種   假如回憶等同於我哋嘅經歷   雖要錢時就將自己嘅回憶出賣   慢慢我哋就會變成一個沒什經歷嘅人  一個少經歷嘅人就等於一切都要從頭再學過    而從頭再開始過又會牽涉到更多嘅時間   時間呀 !  眾所周知  *金錢買唔到時間
      或者回憶唔屬於無價  或者只係難於定價   反正就算將我地嘅回憶包裝成為一件商品  用金錢就可以買得到我嘅回憶   但係又體會唔到我嘅經歷  感受唔到整個過程   呢一件商品對其他人嚟講 可能都係一文不值

       似長期持有一籃子好股票一樣   經年累月  股價上上落落 除淨後又再派息 年復一年 複利滾存   不斷降低買入成本   整個過程之中 正係投資者在股票市場上嘅 ~ 回憶價值

沒有留言:

發佈留言