2017年5月4日星期四

生生相剋

海航集團增持德意志銀行股份至约10%,順利成為德銀最大股東。
近年美美經常以各種罰款 威脅外資大行配合 自己在全球嘅制裁行動  德銀亦算其一  今次行動可算做中德金庸防火牆合作初形 為將來 歐盟可能解體而作準備
大嘴巴 我一向都睇好佢~口大食四方 最近想出個大幅減税計劃  刺激企業回流美美投資設廠  好呀 反正大家都唔信任美元 (美元指數只得99) 倒不如嚟個破釜沉舟玩下貶值  兩頭蛇計劃幾好  可惜碰著個四平八穩既謀略形對手  想動北面寒?好呀 有咩同我交換?
想搞亂亞洲而強美元?好呀 有咩同我交換?
想空手入白刃 無中生有 好呀~過嚟攞! 一般人都以為美美嘅航母艦群 可以無約束 在地球四圍走   據我所知當每次進入九段線範圍內 都會向中方提前通知航行路線  所有火炮都要用布蓋住(確認為無害通過)後 O K pass 過啦 哈~當今世上能夠頂到你冇曬辦法既 真係只有天朝做得到
諗起一句說話: 既生瑜何生亮  若非遇着強勢復興嘅天朝  要再領導世界多100年又有何難。


沒有留言:

發佈留言