2017年5月18日星期四

心聲

 鄉下仔 心聲

你到底想點呀匯豐~ 日日都有幾十億北水買住你。 陰啲陰啲升: 你試下大步啲吖❓

你到底想點呀A E O N~ 橫行咗半年都未突破到六蚊  業績都唔錯呀:也6蚊好大阻力 咩?

你到底想點呀中國銀行~強攻四蚊幾次 你冇力就返落3.3先啦:抖下先啦咪夾硬嚟好嗎?

你到底想點呀富豪~哈…我諗唔到講你乜嘢好:呀~ 你好嘢!

你到底想點呀龍記~ 你聽日除淨啦:仲懶懶閒  近排日日都過百萬成交  仲比Webb 睇中
咗你~ 小心啲呀:人怕出名豬怕肥

你到底想點呀新興光學~ 你真係低調到我成日唔記得咗你  經常零成交金額 想搵你啲消息仲難過搵老婆 !

你到底想點呀 鄉下仔~ 冇用嘅廢話就唔好寫出嚟: 嘥曬啲網友時間呀 嘻……

10 則留言:

  1. 滙豐:我都想發力,要美國加多几次息先。
    AEON:香港經濟冇乜大進展,要做好風險管理嘛。
    中國銀行:3.3 要等大跌市,咪咁心急鄉下仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正~我並不想佢跌落3.3 因為我見佢趕路 幾辛苦 只不過係提議吓佢休息夠再上路
      嘻……

      刪除
  2. 哈哈哈!! 笑死我....

    anyway極同意你講的野...新興我都好想買不過真係0成交到得人驚, 哈

    回覆刪除
  3. 寫得幾好喎,幾好笑

    咁多隻我得龍記,明天除淨有息收,又多兩萬幾,正

    回覆刪除
  4. 開心就好啦 :鄉下仔希望個個都開心
    龍記以往公司都冇問題 就係交頭小~ 水清無魚
    又似路勁基建一樣 公司都冇問題 就係土地儲備少 唔多積極 但近來兩間公司嘅缺點 都有明顯改善 而股價亦都立即跟著上去 哈……市場上個個都金睛火眼

    回覆刪除
  5. 迪兄,我都有心聲呀!
    為何如此保守,明明看好62並重兵下注,因怕北韓打仗而出貨,足足賺少十萬呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早前聽你提點入了龍記,賺了個零頭就賣了,失敗呀!炒股几十年,愈老愈糊途,失敗中失敗!

      刪除
  6. 遲些再無改進,或將兵權交給內子,因怕由我操盤,再老些要儉紙皮維生呀!SOS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你玩票性質都經常獲利 假若你認真起上嚟 成績可能連你自己都驚呀!
      龍記係早兩年睇(市場先生)介紹才留意的 佢眼光獨到 做事應該都幾認真 或者可能就係因為太認真關係?所以唔寫喇~可惜!

      你可能記錯啦~我自己都亂買一通 吾敢提點任何人 嘻……

      刪除