2017年8月10日星期四

擇公~字

老以呀 你夠膽賣長釘比呀三哥? 巴勒國長期被欺壓  就係欠大國支撐 最近得我方高規格接待  哦…… ? 你記得準時交貨呀!
北面寒 收到柯打又做嘢啦  打爆第一島鏈  打爆美元指數   打爆關島  哈…… 傻得系統惹的禍  一半一半啦!
金茂 業績對板 仲有個特別息  未來兩三年業績增長都有保證呀   管理層亦都承諾會繼續增持  但唔信管理層的話 就唔應該持有喇!

朗廷 年初已經公佈因為逸東酒店餐飲部裝修 為期半年或會影響派息率 同時亦為息率上升作準備等等……   剩低嘅就係佢哋嘅家事啦!
405 業績又似分子料理一樣。 點解我食咗幾籠叉燒包都唔飽嘅?? 或者要再嚟多一次蛇吞象啦!
嚟緊一兩個月可能要動用一筆資金   或者三分之二或者三分之一   但暫時十一間公司各有千秋 都唔想喺現價沽出   頭痛…  頭痛…
當搵唔到理由時  就搵藉口啦  藉口都無時
就擇公~字啦。 聽天由命    哈………

2 則留言: