2017年8月3日星期四

什項

我想話呀三哥 近幾年南面寒  賓賓國  鞠躬國  越猴國  仲有外懵   彎彎  個個輪住想抽水  结果抽水變蝕水  坐監嘅坐監   賓賓變老友   對你嚟講希望我軍不用多於半個月~全殲滅  之後無之後啦  直接分裂成六個國家啦!
我軍唔打小仗只打大仗

最近 美俄似反面  或者好多人覺得俄中關係很好  但俄人似亚還是歐? 我方只係踏腳石
歷史話我知俄人不可信  但以雙方牌面睇 俄人已經無牌可出啦  只有投靠美方或我方保存實力再等機會  殘酷現實最終要面對
信嗎?哈… 世事往往出人意表

2343 上年供股價$6毫  今次以$1.59配股擴充船隊~ 我贊成  又假如歷史會重演的話 上次供股後最高上到约兩蚊   今次$1.6配股飛躍進步  明年三蚊雞可期 哈……

405  直覺話我知 $7.5就放咗佢  如果我信自己嘅話  現價應該增持   聰明人4.9 已經走曬

8月16日係港股通變動日。有機會加入新成員  要留意

4 則留言:

  1. 迪兄,
    歷史上殺害同胞最多的是日本,蘇聯排行第二.絕對信吾過.我就是早沽4○5的聰明人,失敗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Billy兄 殺得最多 傷得最深 正正係自己人呀!係自相殘殺 係坑殺 係屠殺 對方只係臨界狀態之下 加多一粒沙
      吓405你買咗冇幾耐 已走?師兄你出文快到我睇唔切呀😜
      405湧上$5.1勢大 不可硬碰我選擇等吓😉

      刪除
  2. 405冇預佢升, 我只因好息. 升咗冇得加碼, 慘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係冇預佢識得升 買佢係等收息 但係股價走勢非常紮實 唔講得笑 哈…😍

      刪除