2017年9月27日星期三

什麽問题 ?? 加255股息

收取255中期息 =$ 11524

現金=$11524
人仔=$172600

倉裏面得返七間公司  有四間經已入扣 按比例再集中做好其他三間  直至形勢逆轉

什麼縮表  什麼加息  什麼核問題  什麼中東問題  什麼東南海問題   以上種種只不過係十級颱風面前黐喺玻璃上的膠紙一樣   只係方便你善後咋   真正未來幾年還球要面對嘅何只係十級颱風? 留意下環球股市雀躍嘅程度   就知道盛宴過後   將會剩低滿目瘡痍

做買賣 你明知山有虎 偏向虎山行   今次係我遇過最難既一次因為個局太大   甚至牽連到二戰後世界秩序重組  政治經濟軍事重新洗牌 一條頭髮絲 足以左右大局  但局大收穫大坑亦大

通常每次遇難我都用邏輯解決   的確邏輯可以解決大部分問題   但係對於不確定性嘅問題就無計啦!

今朝有太陽曬入屋~好好天   哈……







4 則留言:

  1. 請出篇文分析下大局啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Ryan:你想拆局 還是拆我嗰個局呀?哈……
      講笑咋
      不過我所指嘅局 以我鄉下仔嘅文筆真係寫唔出 大國間之生死存亡博弈 都係互動當中 局中有局 有人明似勝實則敗 有人明似敗實則性 我只可以講一切都係來自萬惡嘅金錢 我所指嘅係(流動於環球經濟當中龐大嘅資本)勢力
      哈…… 我亂噏㗎咋係咪當真😂

      刪除
    2. 真係認真就輸了!! HAHA

      刪除