2017年9月28日星期四

大家都冇錯 ~ 係社會嘅錯

時間: 今日上午11時左右

地點: 葵興一間用海洋生物做名稱嘅茶記

人物: 一個收銀  一個樓面  一個廚房   一個啞嘅婆婆   再加一個鬼死咁肚餓嘅鄉下仔

樓面: 阿婆你食乜嘢呀?
婆婆: 呃呃呃……… 呀呀呀………
樓面: 我唔知你講咩喎?跟住叫個收銀埋呢

收銀: 阿婆你今日食咩呀?比個餐牌你指住
啊!係咪(西蘭花炒帶子)呀?
婆婆: 呃呃呃……呀呀呀……

幾分鐘後…………
樓面: 阿婆你要嘅(西芹炒帶子)呀 加唔加個白飯呀?
婆婆: 呃呃呃……呀呀呀……
樓面: 再叫個收銀埋呢
收銀: 吓~好似煮錯咗喎?
樓面: 阿婆廚房煮錯咗呀  幫幫手啱唔啱食呀?
婆婆: 呃呃呃……呀呀呀……  (耍手兼擰頭)
收銀: 走咗去廚房門口   呀…唔知乜春( 夏秋冬)哥?可唔可以幫我換個西蘭花啊? 唔該
厨房: 邊個落嘅單呀?邊個錯邊個負責啦?

收銀: 叫咗個樓面埋去兩個人一齊   一人一句: 一個就話今日廚房冇西蘭花  一個又話你明明頭先係叫西芹  七嘴八舌 (就係差未棟高隻腳)
鄉下仔  哦;我冇對白喎  我全程就望住佢哋又望見阿婆笑笑口拒絕 ( 我覺得) 所以冇出聲

樓面: 好啦好啦一人讓一步  我收少你十蚊啦!…… (皇恩浩蕩)
婆婆: 呃呃呃……呀呀呀……  (木無表情)
到我行去 收銀俾錢嘅時候~
樓面: 算啦我哋错就收少佢十蚊啦!佢本身都唔想食!
收銀: 吓~咁嗰十蚊邊個比呀??………………

似乎成件事仲未完
不過我鄉下仔同呢間茶記嘅緣分就真係完啦

沒有留言:

發佈留言