2018年11月12日星期一

明白了……多謝

全新形象~  8歲唔讓80歲都唔讓
哈…、

依家我自己頂住先   遲吓有生意我就會請人 ??  而家冇生意請咩人 ??
唔使出糧咩??
總之冇生意就我一個人
一個人做到多生意呢~我就去請人啦???

初初開檔做平啲賣大包吸引人   遲下有生意我再加價。  依家冇生意賣咁貴做乜?拍烏蠅唔使交租咩? 總之冇乜人就減價!人多就加價!再到你冇乜人我又減價! 生意生意呀!

唔得㗎!冇人咁樣做㗎!係從來未試過㗎! 你一定死梗~100%死梗 
唉 ! 我呀~我都唔得 ~你?唔使試啦!你唔好諗啦! 你放棄吧啦!

師兄 其實一間普通茶記會買幾多份保險??    八個人咪買三四份囉! 
點得㗎!轉頭佢哋扒街整蠱你咪大鑊
?扮嘢切自己隻手呃你假期屈你錢咪大鑊? 真係咩人都有㗎?? 打工嘅你都好信?伙記你都好信??

喂……  你冇一團火…你要有一團火…
你冇個勢…你要有個勢…  係啦………
你冇???……………………… 你要有…………  係啦……  做老細就係咁㗎

拿~你要記住!你要記住呀!………
拿~你…你…你…明唔明呀? 明唔明我講乜呀?
拿~ 你痴線…你神經… 係咩?
係咩…??
拿~如果係識睇嘅呢就係咁睇!
如果係識買嘅呢就係咁買!
如果你係識做呢就係咁做!
其實就只係睇你識吾識??
其實你又唔使識㗎。跟我說話做就得
一定賺錢……


物以類聚 ~  過去式就只能夠活於過去

😵😱😨😦😩😰😁

2 則留言: