2018年11月23日星期五

收大象季息

收取大象季息 ❌=$4320

現金=$ 56320


畀你控制一個品牌    卻去證明你只係一個白痴仔

畀你一張大嘴巴   亦無扭轉乾坤嘅能力

做奴才可悲嘅唔係你身份   而係你對於做奴才嘅嚮往 

低油價再加上樓價下跌 = 雙殺
輸入性通縮暫時無可避免(好毒呀 )  攻擊方就係要你雙殺   對方近視而我方有老花  哈……   誰無死穴?
貿易碰撞 ,人仔國際化,大宗商品定價權 , 一帶一路沿線建設,軍事佈防亦已經轉做全球性 , 似乎順風順水(但若果特然加上樓價下跌 ?就真係可喜可賀 ! 上面三行字可以抹走啦 ,欲練神功必先自宮?)  我相信最受益嘅應該係一間叫(福壽園)嘅上市公司。哈……  時辰未到

但~通縮有條件嗎?
真有條件通縮嗎?

內房  ~ 危在旦夕?
喂喂………邊個喺駱駝背上加上一條稻草 ?


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇人知道佢會做咩決定
      但係所有決定都有代價 我錯就受
      持現金=你相信對方能夠順利剪羊毛
      以及世界仍然以上半個世紀方式運行

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個諗法好峯迴路轉😎

      刪除
    2. 印刷廠暗示明年或減少加息
      相信整條華爾街都會搬走 交出貨幣權然後歐洲軍正式成立 貿易碰撞美方唔會贏只因為制度,唔會敗亦因為制度 反而內地就只會敗於過度自信之下
      貿易碰撞 打鑼打鼓博眼球
      都不過為煙幕掩飾資本大撤退ㄧ方
      以及無能力制止資本撤退的另ㄧ方
      呀 ! 咁長氣 又蝕啦…… 哈……

      刪除
    3. 攻其必救之地 就係我全倉內房嘅邏輯
      當然佢可以唔救㗎!踩多幾腳都唔出奇 嘻…
      你就用最近幾年所有國際新聞消息串連 無須理會佢講乜只係睇佢做D乜?
      不但無峰迴路轉 返而係向住同一方向發展

      刪除
    4. 唔理咁多,繼續做處男色魔。

      刪除
    5. 哈…… 你壞啦你!
      但係我肯定個市已經悶死大部分人,畜,細菌
      及佢自己

      刪除
    6. 千萬兄,
      收左咁多次息,仲係處男...呵呵

      刪除
  3. 又收息,最鐘意
    外圍係點,好少理,剩係知以家係下行週期,趨勢刑成左,要俾我睇到改變,先會再買貨

    回覆刪除
    回覆
    1. Ok~冇問題!我立刻發功
      哦…唔…哝… we~暈暈 we~暈暈 嘻…、
      又或者係大周期裡面其中一個小調整呢……
      又或者一直拉鋸幾年都唔上唔落……
      哈……… 將來先至知

      刪除
    2. 難得今日有好多留言 真嘅~thank you
      我又諗會唔會係對大市嘅一D啟示
      當你哋一班高手都寂寞難耐之時~又會唔會~有冇可能~又或者~咁啱嚟返個 ~ …………乜乜呢?? 嘻………

      刪除
  4. 侵今日的言論。。似係做淡😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔好理佢做乜, 做儲女就OK啦.

      刪除
    2. 嘩!睇見大家好似提早年結一樣心情
      唔……
      2018年最後個半月 ~ 風起雲湧時

      刪除
    3. 冇你哋心肺功能咁勁就要有耐性😄

      刪除
    4. 相信今年有貨及冇貨嘅人心情都差不多一樣
      忐忑 徬徨 以及係空虛的………………

      刪除
  5. 師兄你再係咁. 我忍唔住啦~~要買1098啦~~~

    回覆刪除
  6. 師兄,最近兄兩個股票都不錯,有沒有走短綫出入,賺返些家用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係鎖咗倉㗎 2020再見 哈……
      又除非係其中一種現像出現
      否則就係~忍~忍~忍

      刪除