2019年3月22日星期五

無題

美刀95.3    ffr只得2.5 就要結束加息週期?1蚊美刀換我6.7人仔   再唔跪低談判後年真係唔知你食乜過冬?    因果不能改

市場   銷售額   利潤    企業
企業依靠利潤生存   利潤出於銷售額   銷售額又來自市場。 以上排序可唔可以撈亂佢?  鄉下仔都拆咗好耐!
好似可以又唔知點樣可以! 哈……
想要了解佢嘅世界就要進入佢嘅世界。 
智慧不可賜

就咁睇覺得好容易? 覺得理所當然?  但係又可能一啲都唔容易   相信世上冇一件事情係理所當然   排序本身好容易但排序過程極度艱辛困難     鄉下仔 30年前已經研究佢哋獲利嘅方法  第一間就係我做厨房落髮嘅酒家……… 嘩!好鬼長氣喎! 都係唔講喇。     真法不可說

唔經唔覺最近幾年做買賣已經轉換咗個焦點    買賣由最初下下問老表  到自己睇吓財務報表  然後再變鬼咗做走勢圖表  哈……  都係表
不過我相信呢個過程並唔係鄉下仔專利喎   可能會大部份人都差不多而分別只係排序 
依家主要買人 買管理層  買市場    亦希望多D人留意數目字以外嘅因素
包括政治軍事等……     無缘不能度

12 則留言:

  1. 大哥, 你講得很岩, 人治很重點

    回覆刪除
  2. 大哥大,你講得啱,無緣不能度😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係大哥大
      我係~小小小小小小小………… 鄉下仔

      刪除
    2. 哈哈哈,以前啲人用啞鈴手提電話時好興呢個稱號。

      刪除
    3. 嗰陣時好似都要五位數字喎

      刪除
    4. 唔知喎,出嚟做嘢冇耐冇錢買兼覺得啲人攞苦嚟身。其中一個好處係可當武器用😄

      刪除
    5. 當武器?最好用佢嚟掟我 我話過唔會避
      哈……

      刪除
  3. 唔駛睇甘多野拉,睇你的文章咪夠羅。

    回覆刪除
  4. 今天膽生毛買咗700,炒咗班廢中青係好事,未來雲數據應還有看頭,希望馬王未殘殘哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地市場足夠大 政府以及企業勇於創新
      700 個人感覺股值未算於透支太多
      不過我都係喜歡內房 確定性比較大

      刪除