2019年3月25日星期一

上車???

嘩  ! 趕唔切換衫添  鞋都咪著啦哈……
後面仲有好多空位喎 ~ 行入少少啦
前面嗰啲唔好塞住個門口 ~ 唔該
後面仲有好多人未上車呀!

喂…… 上個月你又話想去嘅 
有車喇!而家仲有位喎!做乜唔上呀?

( 你唔明㗎喇  冇理由咁筍㗎
冇咁著數㗎  你睇架車仲有咁多位無人坐喎!  有乜理由呀 
最近好多交通意外喎  ~  咪啦!
睇定啲先啦
等上多啲人先啦
等佢迫爆啲先啦
等佢哋落車我再觀察吓先啦
等我問下佢哋裏面空氣點先啦
等我了解下個司機有幾多年駕駛經驗先啦
然后再等我返屋企睇下本通勝先啦  )

喂…… 你唔上我唔等你㗎啦

( 好啦…好啦 上就上啦死就死啦!
啊! 屙拔甩啦 ~ 未換衫冇帶銀包㖭
鄉下仔…借住幾蚊搭車得唔得  )

好呀 ~ 你等我過幾日去問鄉下妹先啦………

17 則留言:

  1. 哈,好想買,但又驚死喎,點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正當嘅買賣 = 正當嘅收益
      冇第二種可能性出現😝

      刪除
  2. 上左喇,剩返少少錢傍身

    回覆刪除
  3. 上星期五上錯車,坐咗個過山區車,嚇餐飽

    回覆刪除
    回覆
    1. 驚嚇過後會唔會有驚喜?
      哈……上咗架(越野過山纜車)

      刪除
  4. 升, WA 升咁多點買呀!!!你傻架!!
    跌, WA 跌咁多點買呀!!!你痴架!!

    回覆刪除
  5. 痴痴傻傻,傻人有傻福,發覺斤斤計較,數口太精通常沒冇前途。

    回覆刪除
    回覆
    1. 越算越窮嘅人鄉下仔身邊有大量供應
      睇啱計你平啲 哈……
      每次食飯 ~ 落單佢要嗌先 ~ 找數就企兩邊

      刪除
  6. 回覆
    1. 凡事有可能 就係市場可愛嘅地方
      到水漲嘅時候 石頭都會浮上呢!
      嘻………

      刪除
  7. 一半貨,一半錢,升市有貨,跌市有錢,係咪最安全?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因人而異
      以子之矛攻子之盾
      市場上冇安全 最多都係模糊正確
      因為覺得安全本身就已經係主觀
      做買賣不會時刻計算貨物价值
      若果非要計算
      那就將我自己都定一個價吧 !
      哈……

      刪除