2019年9月11日星期三

廁所

一間出發點只係為咗解決大中小三便嘅廁所就永遠只係一個污糟邋遢嘅地方一個冇人會愛惜嘅地方冇人會欣賞嘅地方冇人想逗留嘅地方必定係污糟邋遢嘅藏污納垢嘅臭氣熏天嘅為之正常除咗屎尿屁之外再冇任何嘢可以去沉澱就似係市場亦一樣點樣去改善可以去指導同時亦可以去引導可以用成千上萬種各式各樣嘅方法去減低污糟邋遢程度不過治標嘅唔治本點樣可以一勞永逸去解決就為有由源頭開始由出生開始由教育開始由設計開始由興建開始由管理開始由執行開始一間出發點吾只為咗解決大中小三便嘅廁所就永遠都係一個令人賞心悅目嘅地方一個冇人吾會愛惜嘅地方冇人吾會欣賞嘅地方冇人吾想逗留嘅地方必定係賓至如歸樂而忘返嘅當臭氣熏天嘅為之正常除咗屎尿屁之外再冇任何嘢可以去沉澱就似係市場亦一樣將成爲過去

4 則留言:

  1. 一間出發點只係為咗解決大中小三便嘅廁所,就永遠只係一個污糟邋遢嘅地方,一個冇人會愛惜嘅地方,冇人會欣賞嘅地方。

    冇人想逗留嘅地方,必定係污糟邋遢嘅,藏污納垢嘅,臭氣熏天嘅為之正常。除咗屎尿屁之外,再冇任何嘢可以去沉澱,就似係市場亦一樣。

    點樣去改善,可以去指導同時,亦可以去引導,可以用成千上萬種各式各樣嘅方法,去減低污糟邋遢程度。不過,治標嘅唔治本,點樣可以一勞永逸去解決,就為有由源頭開始,由出生開始,由教育開始,由設計開始,由興建開始,由管理開始,由執行開始。

    一間出發點吾只為咗解決大中小三便嘅廁所,就永遠都係一個令人賞心悅目嘅地方,一個冇人吾會愛惜嘅地方,冇人吾會欣賞嘅地方,冇人吾想逗留嘅地方,必定係賓至如歸,樂而忘返嘅。

    當臭氣熏天嘅為之正常,除咗屎尿屁之外,再冇任何嘢可以去沉澱,就似係市場亦一樣將成爲過去。

    回覆刪除
  2. 可惜係人們習慣左呢個令人賞心悅目嘅地方,已唔當一回事
    慢慢呢個地方,就變成臭氣熏天嘅地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻…嘻…嘻…嘻…
      因為臭臭啊
      所以亦係解決臭臭嘅機會喎!😁

      刪除