2019年9月6日星期五

我中有你

今年美刀國際儲備份額已降至62%,係五年的最低水平。

水無常態金錢亦一樣。 邊樹有利可圖自不然就會蜂湧過去   

又似猜測市場幾時見底?倒不如猜猜好倉幾時投降。 係相對而唔係巧合.能夠相對因為有機制存在.但有制度就必會有漏洞   

今日似是空頭而目的卻係明日嘅股東。 制度容許你兩邊食而無本生利  就呢一樣已令所有??趨之若鶩

為自己組合加個錨。 就如同央行為所有貨幣加錨一樣多多益善    週期已令美刀鋼錨緩緩收起.但人仔嘅??錨卻若隱若現   

而遊戲核心 
你中冇我但我中有你。
嘻………

6 則留言:

  1. 大哥!! 講白D 可以嗎!!嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊樣錨能令對方攻擊無效
      其一張五常教授無錨貨幣
      其二你中雖無我但我中卻有你
      哈…… 問題本身已係答案

      刪除
  2. 我中就你,你中有我,綁在一起了

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實要令對方比自己更痛
      以及傷害會比自己更大而。

      刪除
  3. 我只知萬物循環,有升有跌,循環不息

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生太短啦! 極其量只能捉緊一個大循環
      更要珍惜呀……

      刪除