2021年11月29日星期一

秘密

 如果唔係識到佢哋真係唔相信每日有人同一個位置 守株待兔等機會偷生果  

仲係持續咗半年睇閉路電視先知 


原來有人會將一份份蔬果去點樣偷龍轉鳳呢。 只要一次過攞幾份放曬落個籃度

之後四圍行之時再攞起比較細嗰啲又唔要放返係枱面

淨低最大舊嗰啲當係一份去畀錢


有人每日都用啲神沙去畀錢係溝咗啲假幣每次呃兩三蚊  仲要等你每日最旺場嘅時候先至用 


哈.......


記得我第一份工係  賣鞋

勤力嘅鄉下仔遇著懶惰嘅事頭婆

因為我喺貨倉瞓埋所以順理成章第一個開舖  

不過我都係返咗幾日工咋

然后


喂....... 鄉下仔

我今日晏啲先返

你幫我寫幾張紙黐喺舖頭

八折。 全場八折  


0K .....


又到寫揮春嘅時候啦

中文係  八折全場八折

英文梗係  80% off 啦......

哈.....  

咁小嘅事又點會難得到我


2 則留言: