2023年6月9日星期五

吾係明白了

 鄉下仔釣緊魚

老細走嚟問我有靈感未? 

諗到新菜式未?

係冇靈感就唞下先 

休息下慢慢嚟

唔好咁辛苦!


鄉下仔釣緊魚 

鄉下妹走嚟問我玩夠未  

乜都唔做對住個海食得飽嗎?    

有時間做多啲有意思嘅事

唔好咁懶啦!



鄉下仔釣緊魚

朋友仔走嚟問我  你想自閉到幾時

係咪匿埋一世邊個都唔搵呢。 

諗唔到咪講出嚟 幾個人諗掂佢

冇嘢搞唔掂嘅

唔好鑽牛角尖!


愛因斯坦話時間長短 相對每個人都係唔同



鄉下仔繼續釣魚

哈.....

8 則留言:

  1. 鄉下仔繼續釣魚,襌師走嚟講,魚係無辜,放下魚杆, 返去開工!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔釣緊魚,古某走嚟,無出聲,大家繼續喜歡點就點。。

      刪除
    2. 無求是真求
      無我是真我
      嘻......

      刪除
  2. 鄉下仔釣緊魚, 黃鴨走埋來, "咁就十年嗱, 你身後唔同晒樣喎, 你仲坐係度?"

    回覆刪除