2019年3月4日星期一

太快……太慢 ?

上證指數突破三千點   可愛嘅市場可恥嘅估值   內房股全面突破似乎想挑戰上市以來嘅高位   經常留意住嘅幾間內房暫時以恒大市值最高  而3883市值仍然唔夠200億??  哈……

想减持少少內房轉去其他領域板塊。 有啲整鬼蠱感覺啦!最有信心最鍾意嗰間喺升浪中最低調反而次選果幾間跑出咗! 果然係謀事在人呀!

似乎上年尾跌市之中满倉恆大係正確    但係升市仍然堅持就有D遲鈍咗
係咪老咗反應慢咗? 

地產以外版塊仍然睇好上年持有嘅18間公司   有幾掛住18間公司?
尤其係中建材真係掛死佢!
一時間好想放曬啲恒大全數換入中建材   不過鄉下仔唔會畀組合咁樣做

鬥傻遊戲又開始喇   不過同上年玩法倒轉   全國性尋寶剛剛開始但係今次冇主題喎!  又會唔會係匯率呢? 還是市值重估呢 ?  (但愿升市並唔係伴隨著大量好消息)  否則組合一定會大幅度減持

2 則留言:

  1. 3883我愛股,從一塊幾已揸起,餘低7成貨冇成本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道呀! 我第一年開倉你已經持有至今
      發達啦!哈…… 本来有我份!可惜私人原因17年要套現 錯過內房第一階段升空
      😜追呀追呀!

      刪除