2019年3月27日星期三

鄉下仔走 ~ 天涯

落雨不怕  落雪也不怕  就算寒冷大風雪落下

星仔走天涯 突然間覺得幾啱聽

我重倉嗰隻股業績似乎唔係好啱大部分人口味   不過啱鄉下仔喎 !
兌換損失子公司虧損等等  加上其他減值撥備又戰投分紅等等等………

分曬都仲有370畀我。 鄉下仔唔係數佬   唔想講太多財務報表的數字
只係想睇下整個內房板塊   大至估值都係 低低…低    最近3~5年兩三倍至到六七倍pe  之間上落。

繼續持有 未有理由判決死刑   未計其他附屬業務   淨計房地產你當佢估值充分啦。  其他都係送嘅包括物業管理。 
我比較睇好電動車市場
失敗嘅話現價減50%夠未?
僥倖成功嘅話市值應該會有幾倍上升空間。

成本價係$20至$22。  會繼續糾纏一段時間先。  其實今朝已經好想轉倉去兗州煤或者中國建材 
但忽然間覺得
大動不如小動    小動不如不動
不動又………?  唔鬼記得後面嗰句添
哈………… 

我話既  ~ 不動不如睇下點!

6 則留言:

  1. y兄,恆大賺左53%點解仲要跌,賺幾多先收貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 短期走勢無從稽考 又可能馬騮天生鍾意打關抖。哈……
      我比較留意
      整體內房板塊走勢最重要
      大市方向亦重要
      買入成本平均價仍然有些少水位

      374億比大部分人意料中低水 匯率損失加上子公司虧損等等應該屬於一次性嘅減值撥備 一大堆數字遊戲
      我選擇再等吓 反正暫時未有替代品

      刪除
  2. 升仔,有道是勇者無懼 愛併才有機會贏

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己都唔太滿意嘅業績 但暫時未搵到替代品 仲有水位喺手 再等下

      刪除