2019年7月12日星期五

執到 執到 你係有個名㗎………

收息❌ 3883❌$ 12600


現金=$ 32300



半個月後始終要返去原本嘅地方
幫唔到亦鬥唔贏 

一條毛都未有眼都未開   同個五蚊銀差不多大淨係會擘大個口   偏偏就跌喺我前面? 棵樹有三層樓高呀!

食得瞓得大概第四日就開眼羽毛生得好快 

不過我唔會同你改名因為你會飛我就放咗你 

大概第十日再冇叫冇喐只有呼吸
唔肯食嘢   急轉直下似乎快要死啦………
第二日仍然冇好轉試下畀啲蘋果汁佢飲   似乎對蘋果汁有反應
再過兩日好返??~奇蹟

會叫肯食嘢兩隻翼仔拍拍下  相信好快可以放你走   哈……
睇真啲原來有一隻眼唔能夠打開
唔知點解? 試下用菊花沖啲水同佢敷下洗下眼    第二日冇事啦好返可能係畀蚊咬到   

然後又發覺佢雙腳好似有問題   唔識旭似係癱咗一樣無力   一對翼都拍到流血啦!啱啱生出嘅羽毛都甩曬  又諗返可能樹上面跌落嚟嘅時候就已經斷咗 

鄉下仔又錯喇 !

到今日終於一切都還原

高興你終於都解脫

其實你有個名㗎!

只係我從來冇叫過

你叫做 ~   執到

6月21日至7月12日 ~ 終





14 則留言:

  1. 在佢生命最後都遇到你呢個好人, 不枉此行了

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢冇食嘢嗰兩日
      我自己都發咗兩日燒
      若鄉下仔唔多事幹
      佢就唔使兜個大圈。

      刪除
    2. 整定的, 執到佢都係命數來, 就好似今日鎖倉是為了他日開倉一樣

      刪除
    3. 其實一般寵物狗鳥類爬蟲類包括熱帶魚珊瑚之類鄉下仔都有經驗懂得處理 除非係內科手術
      都怪自己多手 害佢兜個圈

      刪除
  2. 你是個好人, 好人有好報。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝……。 但
      錯了就係錯了
      與出發點無關

      刪除
  3. 呢篇我睇咗兩次。。
    死梗或生還機會,動物本能都係爭取後者。
    鄉下仔何錯之有,起碼你已盡力試過。
    再遇到垂死的在面前,也是會救呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來出生死亡就係簡單嘅事情
      6月21日 眼都未開就此了結最好
      偏偏比我拖延咗大半個月
      畀佢睇到呢個世界
      畀佢睇到鄉下仔
      畀佢睇到有希望……

      刪除
  4. 師兄,別太自責, 牠並非只有一世。生命從前世流轉而來,即生中的很多苦樂,都跟前世有著千絲萬縷的聯繫。如果懂了這一點,人生中很多難以解釋的問題,就可以找到答案。今世的死亡只是通往後世的一扇門,所以牠應該感謝師兄讓牠看到短短的日光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 怨憎會 愛別離 求不得
      鄉下仔都明白但亦吾知道❕
      或者仍然未夠? 又或者永無止境……
      謝師姐……




      刪除