2019年7月28日星期日

筆枝鎖胃 ? 冇啖好食

本来自己最鍾意嘅就係高息嘅低估值㗎大至上都冇變過    不過組合應該為自身需要及市况而去剪裁    加自己落去做自己鍾意嘅心裡舒服但不太正確亦都無謂

以前接檔口好多老細將自己一套喜好加落去。 佢唔鍾意食嗰樣就唔賣嗰樣~咁都得?  擺多幾張凳就以為可以坐滿照乘人頭。

先前樓下商場開咗間台灣麵   見佢新開張就去試試。 下晝一點水靜河飛鬼影冇隻兩個人自己坐個卡位   但佢竟然叫你坐埋一邊話係四人卡位~鄉下仔起身就走囉!
明明冇人喎。~ 好邪啊 ?


真係請你唔貴呀!
又或者係公司規定啦! 都冇所謂反正呢類型公司都係鼠目寸光故步自封難以發圍   若果佢哋一套理論係得嘅(大家落)之類就一早執包袱返鄉下啦!  果然到今日已經三.四個月啦  !無論早午晚平日或公眾假期未見過佢坐多個半個場。

唉!
屋邨商場玩呢啲。  性格呢家嘢呀唔係你話有就有啊! 鄉下仔去深水埗鴨寮街食豬腸粉就會企喺坑渠蓋上面啦! 仲要係自願添

哈…… 睇呢個舖好快又要裝修啦!


最近又話爭住要走鬼喎! 
又怕什麼鬼人才流失?
沒有舞台哪有人才?
世間哪一個地方沒有舞台而能夠出現人才?  能掌控國際性舞台就自不然會人才輩出   那怕無人才?
有幾多個英雄造時勢?十居其九係時勢造英雄 

Yes  sir  …  我感覺到自己充滿力量

thank you sir … 我覺得自己態度正確

morning sir … 我搵返自己嘅存在價值

我~真係好適合做奴才㗎 !





2 則留言:

  1. 好多人做生意都儍吓傻吓,自己唸就以為行得通,我樓下的商埸,賣女裝既差不多一年半載就拾笠。根本就係養地產商。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近幾年興冰室 通街新開都係冰室
      附近最旺嗰間返而係兩餸飯 哈……

      刪除