2020年2月18日星期二

沽133入981

沽133❌12000股❌$10.3
=$123600

入981❌9000股❌$15
=$ 135000

現金= 48029

12 則留言:

  1. Rural Sir,

    981.HK has no dividend ever and is always capital investing every year (investing in equipment,etc.).

    While 133.HK has no borrowings, but with net cash, and shall declare final div. US$0.07/share, probably together with special div. US$0.05/share, next month.

    Why do such "stocks switching" ?

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為組合有幾間公司無需全部同一個角色 981唔會用 pe去衡量 市場衡量價值虛無飄渺 因此我自己睇 981若果繼續成功開發的話將來可以有七千億以上市值 其他就邊走邊睇 同時覺得冇任何公司有絕對好與壞只有相對地好與壞 😁😁

      刪除
    2. Rural Sir,

      I agree "stocks switching" should be according to "relatively better" thinking. You think $15 981.HK is better than $10.3 133.HK in this morning.

      Have lunch first!
      Good Luck!

      ^_^

      刪除
    3. 組合中內房1年內吾加減倉 1171等業績公布
      1317等更低位加小小倉。中芯亦係等更低位加D倉 好難比較因133用來防守中芯係進攻 組合已半倉5Pe內房加上3Pe黑煤(9至25%息) 覺得已經非常合適當今時世 太保守落去鄉下仔就快冇牙食飯啦! 哈………
      嘻………

      刪除
    4. 價值體現分別於人治或法治
      而不在企業本身
      因此同一間公司於唔同地方
      股價會有天淵之別

      刪除
  2. 師兄好叻,點到好處,看來站樁已經打通任督二脉,東方不敗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中芯股價係超前還是落後?
      分歧超大
      亦係組合買入嘅原因
      希望唔好拖後腿。哈………

      刪除
  3. 師兄,我重倉1548已經2年,依然虧損中,雖然信心仍有,但是2年中仍然無收益,難免忐忑,可以指教下是否可以按照自己的信念堅持下去,還是需要檢討反思,忍刀成一塊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 被技術性擊倒
      可能被市場迷惑高追咗
      又或者太接近市場及傳媒
      控制倉位亦屬於技術性一種
      控制倉位自不然解開心結
      控制倉位就可能堅持落去
      嘻………
      重要事情講三次。 哈…………
      😜😛😋😝

      刪除
  4. 謝謝師兄賜教,可能我太重倉了

    回覆刪除