2020年2月11日星期二

……………………………!

鄉下仔天堂 ?

以前鄉下仔做廚房不見天日。 每日下午落場就去後樓梯瞓覺   次次都對正個氣窗位瞓因為可以望到
個天…  藍色…紅色…灰色
好快就會瞓著專治失眠 哈…… 
冇鬧鐘㗎!唔使較時間到時到候有人踢醒你
有啲似集中營。嘻……
當年鄉下仔天堂大概係
6呎❌3呎

一份點樣嘅工至會有度日如年嘅感覺?  鄉下仔做過工模(半日)  係其中一份唔知自己做緊咩嘅職業 
一個上午只係重複做一件事加一個動作就係攞住一張紙(佢話係沙纸)  不停去抹一嚿鐵 (佢話係省)  依家當然知道係咩事但係當時無知 
只知道三十六著走為上著 
嘻…… (門口~門口係邊?)
捱咗個上晝趁食飯時間直奔大門遠走高飛
當其時鄉下仔心裡個天堂大概係
6呎❌8呎

鄉下仔做過賣鞋仔  當其時10個碼分別叫做~ 丁 元 王 叉 仔 共 也 分 尤 平
每日大概企十個鐘   食飯冇分時間冇客就食有客就停   冇客嘅時候事頭婆 會不停搖下個算盤 (話係好意頭)  我哋就會趁機會坐喺度休息   通常得幾十秒唔會好耐因為門口有人經過我哋都要出去企門口 
然后~ 埋嚟睇埋嚟揀……又平又靚…  買一送七 … 諸如此類鬼食泥
有時企到夜晚忙起上嚟睇見張櫈仔
係好似會同你打招呼一樣
當年嘅天堂 
大概只係1呎❌1呎
……………………………………………………

最近覺得越嚟越少人寫嘢   可能係冇靈感 可能係冇心機 可能係唔得閒
亦可能係已經放棄咗股票?   
但鄉下仔語無倫次之下又寫一篇   
哈………  又消耗咗大家兩分鐘

19 則留言:

  1. 股票係娛樂又賺錢,點會放棄??
    不過做左明燈,依家要忍A咁忍,忍到賴都要忍...就賴la

    回覆刪除
  2. 師兄融創又新高倉又新高啦~~~~勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有新高呀?我忍 ...

      刪除
    2. 老王爺。我得一萬股咋
      😭😭
      不過仲有兗煤一夫當關
      機會 永遠 存在 😁😁

      刪除
    3. 我超級叻仔....5.95 重注1171............10000股T.T

      刪除
    4. 有幾重㗎 ? 可否形容一下?
      嘻………👍👍

      刪除
    5. 王爺 內房今年困難重重
      基本上各行各業或多或少亦依賴房地產
      還原基本步要睇實內地政策方向😇😇

      刪除
    6. 鄉爺點睇呀爺放水救世界? 救到內房嗎?我倉位暫時2成內房, 都有D 驚架

      刪除
    7. 回王爺 假如弱美刀強商品的話就…
      若果对方今年成功QE4的話就……
      我相信內地包括貨幣政策 同自己想嘅亦差不多(會非常被動)

      刪除
    8. 味皇兄亦有內房?
      哈………
      吾係日本房😝😝

      刪除
    9. oh?? 師兄識味皇? 我見佢最新個倉最內的應該係建業之類?

      刪除
    10. 睇錯 哈……
      不過一向有留意味皇市場先生及湯財兄作品
      但甚少會留言因為鄉下仔係(數盲)
      嘻……

      刪除
    11. 我一路都係抄味皇功課架~澳門傳奇, 不過財自後好少出po 了
      期待有一日我都唔再出post~~~haha

      刪除
    12. 天下文章一大抄
      哈…
      基本上所有人及一切事情都有參考價值
      做艱難決定對得住組合及自己
      經已係成功而獲利不過係分紅
      老王兄亦算成功😁😁

      刪除
  3. 哈…… 市場仲有希望就唔使做一條鹹魚
    老王爺功德無量😝😝

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 一千蚊師兄明示………
      😷😷

      刪除
    2. 啊! 明白了
      .. = 兩點
      唔好意思我仲以為係約咗你三點
      = ...

      刪除