2017年3月24日星期五

自首日


昨晚計計吓發覺倉內預期今年股息小咗大約一萬蚊
原因係無咗902的息  加上昨日心急無計到就用矖D現金  廿萬股息係本倉今明兩年主要目標  但自己買吓買吓又無咗件事 真失敗。睇呢戒炒真係吾易  哈哈…快炒以往曾經係本人最愛   不停的轉手  上晝唔會諗下晝~下晝唔會諗聽日 低買高沽。一個字~快
而家點收科  先前係16萬。差25%就完成20萬目標。 但現在預期只得15萬~ 開倒車
唯有學曹操 知錯 改錯 不認錯~( 唔關我事呀…… 係天意嚟㗎……  係厄爾尼諾呀…………)

  兩害取其輕 唯有忍著痛割愛 2343 ( 暫時 )因為只有佢冇息收 全數沽出 50000股❌1.65=$82500  (係割愛呀唔係止蝕呀)
再買入 1426 春泉 25000股❌3.21=$80250
春泉已出業績 現價大概七厘  先前擔心人仔下跌會對佢派息有大影響   但相信人仔今年會平穩。
   
 現金 =$2000

2 則留言:

  1. 我都係賣下賣下才發覺將很少股息收,吾夠日常支出,真頭痕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太投入 唔記得咗自己目的地
      唔係賺價係賺息 (劣根性)

      刪除