2017年11月23日星期四

收005息

剛收取005季息=$7175


倉裏有現金=$9000➕$7175


現金=$16175


裝修基本大致完成   至於裝修期間半個月基乎不問世事   亦冇睇新聞更加冇搵資料  食飽就瞓瞓醒起身開工   收工又食食飽又瞓  完全停工   任由組合自由發揮   而基本上組合就跌足半個月  哈……

現階段恆指大概三萬點附近   身邊嘅人都嗌高*好高*太高*   咁就好啦咁就安心啲啦! 可以一直至到 ~ 三萬六~ 四萬六啦!

另組合中656 似乎已經任務完成  或會作出調動  換入一間息率比較高嘅公司  可能又係900或者1270    重新提高組合股息率以支撐 2343及 1171 於組合中繼續生存

4 則留言:

  1. 明天計劃入900,記得有次入900,開市得我和你兩個買家,明天可能歷史重演,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Billy兄你又同我搶貨? 我真係要早啲起身啦聽朝 哈……

      刪除
  2. 我賣左,但都有息收
    觀察過好多人都唔夠瘋狂,而且個個都留有好多現金,所以應該仲有排玩下
    我都想執下個倉,迎接牛3,等梗目標回落就出擊

    回覆刪除
    回覆
    1. 目標。係咪大象?? 內地房價間始有序回落之中 (美美)係唔會大幅加息既 加息其中一個主要因素就係想打爆內地個煲 哈……
      但希望12月可以順利加一次啦
      ww兄你都覺得呀 身邊人係無一個睇好明年經濟既 我就等緊明年嘅瘋狂過山車!

      刪除