2017年11月8日星期三

裝修 第八日

開工第1日=3工半   打牆身  清場 加一個泥斗車=$1500 (什工比錢)  下午整壞𨋢 要搬落樓下先有𨋢  再加三個什工每人=$500= $1500( 自己再幫手清泥頭  ) 開工利是=$900
飯錢=$260


11月1号= 3工  做廁所廚房暗喉。打牆身
 (上料 ~坐廁+兩個木門連門框十英泥沙十 瓦仔)
飯錢=$250


2号= 2工。打廚房牆身  装房木門( 未完成 )鋁窗( 維修未完成 )廚房做兩個插蘇位( 未完成)  洗衣機地台去水 (完成 )飯錢=$150


3号= 2工。又裝兩個房木門完成(未收口 )做廚房膠槽電制位。 飯錢=$150



泥水大師傅
4号星期六= 1工  做廁所小小瓦仔(未完工)   打少少天花漏水位3个  (未完成) 師父整壞樓下地台去水隔氣 + 隨地吐痰十幾廿次 (我抹地)
飯錢=$100

6号星期一 =1工。又做前廚房小小瓦仔 (未完成  ) 造廁所企缸邊( 未完成 ) 4点做樓下漏水隔氣(未完成 )  拆大閘 + 隨地吐痰十幾廿次(我抹地) 因師父發脾氣 自己食 飯錢 = $40

7号= 1工   又做小小廚房瓦仔廁所瓦仔(未完成)  裝廁所門( 未完成) 做少少天花防水 (未完成)  三點半師父落樓下執漏  私自幫樓下換洗手盆龍頭 收350利是   四點半同我講嗰隔氣好難整要聽日再整   我落樓下問吓原來冇整過  我強烈要求立刻做   佢先肯做執漏 (唔知完成未 ) 又發脾氣 + 繼續隨地吐痰十幾廿次 (我抹地)
飯錢=$ 80

(打畀判頭叫大師傅聽日唔使上嚟)

8号  = 自己   做大房批小灰  做一個電制位 掃地清場。+ 全房油一浸底油 ( 最開心嘅一日)

9号  =

10号=

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 吾係呀 間屋大致上有基本裝修 淨係叫師傅幫手整廁所廚房兩個地方咋 而家啲裝修師傅同我後生見嗰D ~ 差天同個地

      刪除
  2. yst兄呢次裝修係搵咩人整? 熟人介紹定自己搵返黎?
    我見你日日都去監工wow

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開門畀佢哋入嚟 佢哋淨係整廁所廚房 都算係熟熟地 我唔多理佢哋做啲乜
      通常自己用手機上網搵資料就可開工 新舊屋一樣 所以提早去新屋打点吓 哈……

      刪除