2017年11月27日星期一

新屋裝修~ 完成

9号  =3工  兩个食飯後走  上午強哥做坐厕  亭清場叫車清泥頭   泥水朱生全日;做企缸瓦仔   厕所泥水收口    收兩部冷氣
飯錢=$  230

10号=自己  繼續油全屋白色底    飯錢=$45

11号=星期六  自己買野  飯錢=$45

12号=星期日  自己買野   飯錢=$45

13号= 自己  油大房(完成) 油細房(完成)
飯錢=$45

14号= 自己  主要油大廳  (未完成)  飯錢=$45

15号= 自己   做防水加全屋清潔  
主要油大廳  (完成  )   飯錢=$45

16号= 2工  砲皇加朱生  裝2部冷氣 (用舊㗎 左改右改)唔收貨。 厨房地台磚  廁所門口吸咀  飯錢 = $150

17号=  半日2工  下午重新裝過兩部冷氣(新冷氣架) 。廚房地台瓦仔(完工)  飯錢=$45

18号=自己  油廁所廚房天花。 做全屋門邊收口  收廚櫃。飯錢=$45

19号= 放假

20号 星期一    = 自己  再油廁所天花   廚房天花  廁所大清潔。飯錢 =$45

21号 = 2工  呀強加呀亭  裝厨房吊櫃加厨櫃  抽油煙机  洗衣机   飯錢 =$  師傅呀亭請😂

22号 =  2工 呀強加呀亭  裝大厨房吊櫃加洗碗盆櫃  廁所洗手盆櫃。飯錢=$150

23号= 2工 呀強加呀亭 。裝玻璃企缸( 盒裏面少咗六個轆) 過兩日再補返  裝鏡櫃 維修廁所巴士門 ( 門率未用已經壞咗) 濕濕碎碎收口  清場搬曬啲垃圾工具走人
飯錢 = $260 ( 送行请佢哋去飲茶)

起貨  …………

大致上廚櫃四个尺寸都算準  只係少咗兩三條收口線   廁所企缸畀少咗啲轆要幾日後補番  襟唔襟用仲未知不過至小冇甩頭甩骨
呀! 最差就係個巴士門  未用就壞咗個門鎖
仲要係冇得整嗰隻  為有加装第二個門鎖落去!

大致上起貨完成! 裝修基本上都係折磨人嘅一件事 ~ 張來可免則免

16 則留言:

  1. 我若是後生仔又讀吾成書,一定去學裝修工程,人工高,工作多到做都做吾切。西裝骨骨坐寫字樓,但人工和洗碗一樣有乜用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得完全對 真係工作多到做唔切 直頭可以講話選擇性接工程 世界變啦!現在係粥多僧小 D粥多到食吾曬 我幾廿年前學裝修嘅時候(第一美觀)(第二耐用)(第3價錢公道) 吾似現今的世界好多嘢仲未用已經爛咗 就好似我個廁所門😱

      刪除
    2. 我友人是裝修判頭,話老師父又退休,後生又吾願入行,有工程都吾敢接。

      刪除
    3. 莫非香港福利好得濟?~ 唉!

      刪除
    4. 我年輕時常聽聞學師仔要受師父氣,現在的少爺仔,師父大聲D都話吾do,在嘈連師父都打埋,反正吾做都有老豆養。

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 祝你裝修後入伙一切順利, 生活愉快

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩嘩!哈……夢兄。謝谢……
      短短一個月 大市升 組合跌。裝修煩
      莫非心理作用???
      我係咪到咗更年期呀???😵

      刪除
  4. YST兄係邊度學裝修架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾年前在港島區 有一日晏晝食完飯之後成個銅鑼灣都係人 嗰日我係跑馬地附近開工
      哈……係89年呀!再之後就係無止境嘅~假期~假期~ 然後轉行😵

      刪除
    2. 我都想學下裝修,唔知有咩途徑先可以學

      刪除
    3. 師兄想學裝修 一定要有一班好師傅带住 一開始學壞手門就冇得返轉頭 都要講下緣分😁

      刪除
  5. 恭喜,新居可以入伙
    股市等你回歸呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ww兄 下個月中午先搬入去 仲未有傢俬😱
      先前组合全攻型2個月 沽曬啲收息股 死火啦冇曬收入添!
      今次真係弱勢回歸喇!嘻……

      刪除
  6. c兄,

    今天799才7.70, 是否可以沽一些5 来换入799?


    RABBOT

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係唔可以畀投資建議你㗎。哈……😷
      尋夢兄 但我自己唔會用799代替大象 799 高回報亦高風險 我先前有買過但係佢一跌我即刻走啦! 只係炒下佢 一刻冇留戀😭

      刪除